Električni pogon transita connect najprej za kupce v ZDA, Kanadi in Veliki Britaniji. Foto: Ford
Električni pogon transita connect najprej za kupce v ZDA, Kanadi in Veliki Britaniji. Foto: Ford

Električni pogon sicer ni novost pri dostavnikih, kjer imajo konstruktorji več prostora za vgradnjo ustreznega pogonskega agregata in baterij, je pa zato novost večje zanimanje izdelovalcev LGV-jev za trg električnih vozil. Ford je eden izmed tistih, ki želi čim bolj izkoristiti predvsem trg v Združenih državah Amerike, kjer postajajo avtomobili z električnim pogonom skoraj modna muha. Dostavniki, ki jih poganja električni motor, bodo imeli z enim polnjenjem litij-ionske baterije doseg 130 kilometrov, kar naj bi zadostovalo za dnevno porabo na mestnih relacijah. Baterije pa bo mogoče napolniti iz klasičnega 120V ali 220V omrežja.

Vozila izdelujejo tako kot tiste s klasičnim pogonom v Turčiji, električni motor pa jim vgrajujejo naknadno v ameriškem podjetju Azure Dynamics.

Ford ima s transitom connect electric dokaj velike prodajne načrte, ki niso omejeni le na Združene države Amerike in Kanado. So pa prav s tem modelom začeli splošno produktno ofenzivo na severnoameriškem trgu in transit connecta ponujajo v različnih vlogah, od taksijev do klasičnih dostavnikov, primernih za uporabo v velemestih, zasičenih s prometom.