Kia CUB je zamišljena kot udobno prevozno sredstvo v urbanih okoljih. Foto: Kia
Kia CUB je zamišljena kot udobno prevozno sredstvo v urbanih okoljih. Foto: Kia

Korejski izdelovalec je na domačem terenu predstavil prototip bodočega mestnega avtomobila brez klasičnega stebrička med sprednjimi in zadnjimi vrati.

Smernica krilnega odpiranja vrat in nadomeščanja klasičnega B-stebrička z drugačnimi konstrukcijskimi rešitvami očitno dobiva svetovne razsežnosti, saj bo verjetno tudi Kia kmalu poslala na trg kompaktneža, ki ima v prototipni obliki štiri sedeže, v serijski pa bo skoraj gotovo zmogel tudi pet potnikov. Korejci sicer za zdaj zanikajo načrte za serijsko izdelavo, vendar izrazoslovje dopušča dovolj možnosti za drugačno odločitev.

Verjetno bo držalo le to, da serijski naslednik prototipa ne bo imel vgrajenega novega bencinskega 1,6-litrskega motorja GDi z močjo 150 kilovatov (204 KM) in navorom 265 Nm, ki so ga sicer začeli vgrajevati v GT-različici cee'da in procee'da. Motor, ki so ga zaradi dodatne atraktivnosti vgradili v prototip, je pač preprosto premočan za urbani značaj avtomobila, kot je CUB.