Kljub kraju predstavitve in prepoznavni simboliki je prototip namenjen predvsem zbujanju pozornosti, ne pa dejanski uporabi. Foto: Volkswagen
Kljub kraju predstavitve in prepoznavni simboliki je prototip namenjen predvsem zbujanju pozornosti, ne pa dejanski uporabi. Foto: Volkswagen

VW taxi concept je izdelan na osnovi prihajajočega Volkswagnovega malčka in v dolžino meri le 373, v širino 160 in v višino 168 centimetrov. Poganja ga električni motor z močjo 85 kilovatov (115 KM), ki energijo črpa iz litij-ionske baterije s kapaciteto 45 kW/h. Po trditvah konstruktorjev naj bi eno polnjenje zadostovalo za doseg do 300 kilometrov, motor pa bi lahko malčka vsaj teoretično pognal do hitrosti 120 kilometrov na uro. V mestnih okoljih seveda doseganje takšnih hitrosti ni dovoljeno, čedalje več pa je tudi omejitev na področju onesnaževanja zraka. Zadnje je bil eden izmed glavnih razlogov za poigravanje Volkswagnovih oblikovalcev z idejo o izdelavi malega mestnega taksija z električnim pogonom.

Da bi takšni malčki res vozili po Londonu v večjem številu, pa je za zdaj le malo verjetno, saj ne ustrezajo trenutno veljavnim standardom za avtomobilske ikone britanske prestolnice.

Kljub temu da je v prototipu s tremi sedeži za voznika in dva sopotnika na zadnji klopi dokaj veliko prostora, je eden izmed problemov skupen prostor brez varnostne pregrade. Potniki namreč vstopajo v vozilo skozi desna vrata, kjer je v avtomobilih z evropske celine prostor za sopotnika, na britanskem otoku pa naj bi tam sedel voznik.

Notranjost je zasnovana preprosto, s poudarkom na uporabnosti, pozornost zbujata dva sredinsko nameščena zaslona. Sprednji služi vozniku za informacije o delovanju vozila, različnih sistemov v njem in prikaz stroškov, zadnji pa seznanja s stroški, potjo in različnimi uporabnimi informacijami potnika.