Pri različici s hibridnim pogonom bodo v že znano embalažo namestili novo tehnologijo. Foto: Volvo
Pri različici s hibridnim pogonom bodo v že znano embalažo namestili novo tehnologijo. Foto: Volvo

Na avtomobilskem salonu v Ženevi bo Volvo predstavil V60 plug-in hibrid, ki naj bi na kilometer izpuhal manj kot 50 gramov ogljikovega dioksida.

Pogon sprednjih koles v hibridni različici karavana, ki je s klasičnimi motorji že na trgu, bo zagotavljal 2,4-litrski turbodizelski petvaljnik D5, ki zmore 158 kW (215 KM) moči in 440 Nm navora, kar je nekaj več kot pri serijski različici z dizelskim motorjem. Za pogon zadnjih koles bo skrbel električni pogon ERAD (Electric Rear Axle Drive) z največjo močjo 51 kW (70 KM). Energijo za pogon elektromotorja bodo zagotavljale litij-ionske baterije z 12 kWh, kar naj bi zadostovalo za doseg do 50 kilometrov brez dodatnega polnjenja. Sicer pa se bodo baterije polnile tudi med vožnjo oziroma s priklopom na električno omrežje.

Kot zagotavljajo pri izdelovalcu, naj bi volvo V60 s hibridnim pogonom za sto kilometrov vožnje porabil le 1,9 litra goriva.

Več podrobnosti o prihodu vozila, ki se bo v Ženevi predstavil kot serijski prototip, bodo razkrili ob premierni predstavitvi. Že ob najavi pa je predsednik in CEO Volva Stefan Jacoby poudaril, da bo nova različica V60 namenjena predvsem tistim kupcem, ki si želijo sijajen avtomobil skoraj brez izpustov ogljikovega dioksida in z odličnimi voznimi lastnostmi. Volvo V60 plug-in hibrid ima namreč po besedah prvega moža znamke vse tradicionalne lastnosti običajnega športnega karavana, ki so jih začinili z najnovejšo tehnologijo.