Yamahin koncept sport ride je določene dizajnerske elemente dobil tudi iz sveta motociklizma. Foto: Yamaha
Yamahin koncept sport ride je določene dizajnerske elemente dobil tudi iz sveta motociklizma. Foto: Yamaha

Gordon Murray, oče superšportnika mclaren F1, je poskrbel za Yamahin koncept športnega avtomobila, ki ga odlikuje nizka masa, saj je karoserija izdelana iz ogljikovih vlaken.
Yamaha je nov koncept pripravila za domači avtomobilski salon v Tokiu, Japonci pa so s tem potrdili, da niso ambiciozni le na področju motociklov, ampak tudi avtomobilov.
Koncept sports ride v dolžino meri 3,9 metra, širok je 1,72 metra, visok pa 1,17 metra. Pri Yamahi pravijo, da so vozilo razvili v vsega petih mesecih, za izdelavo karoserije pa so uporabili novo tehnologijo iStream, za katero je poskrbel avtomobilski oblikovalec Gordon Murray. Nova tehnologija omogoča drastično znižanje mase vozila ob večji togosti in varnosti. Za izdelavo so uporabili ogljikova vlakna. Čeprav pri Yamahi ne razkrivajo podatka o teži vozil, pa tuji specializirani mediji pišejo, da naj bi vozilo tehtalo vsega 750 kilogramov.
Poganjal bi ga lahko litrski trivaljni agregat
Pri Yamahi tehnične karakteristike vozila primerjajo z lotusom elise, tekmec pa bi lahko bila tudi nova mazda MX-5. Japonci niso razkrili nič o pogonskem sklopu, velika verjetnost pa je, da bi lahko uporabili izboljšano različico trivaljnega bencinskega motorja, ki so ga leta 2013 predstavili v konceptu malega mestnega avtomobila motiv.e. Agregat v malem avtomobilu je razvil nekaj več kot 50 kilovatov moči, ugiba pa se, da bi motor v športnem dvosedu lahko razvil okoli 73 kilovatov moči. Ob razmerju moč:masa naj bi bil avtomobil zelo dinamičen.
Strošek izdelave vozila je tesno povezan s količino proizvedenih vozil, britanski Autocar pa navaja izjavo Murrayja, da bi lahko proizvedli tudi 350.000 vozil. Direktor Yamahinih inovacij Masato Suzuki je dejal, da jih zanima tudi serijska proizvodnja, a hkrati dodaja, da ne razmišljajo enako kot avtomobilisti, prav tako enako ne razmišlja Murray. "Čas za izdelavo vozil je zdaj pravi za nas," je dejal Suzuki in potrdil, da vozilo izpolnjuje svetovne standarde, torej tudi evropske.