Fiat 600 v primerjavi z modelom 500 ponuja za 30 centimetrov daljšo medosno razdaljo, v dolžino pa je daljši za pol metra. Vedno so na voljo štiri vrata, ki so večja in se odpirajo širše kot pri mlajšem bratu. Foto: Fiat
Fiat 600 v primerjavi z modelom 500 ponuja za 30 centimetrov daljšo medosno razdaljo, v dolžino pa je daljši za pol metra. Vedno so na voljo štiri vrata, ki so večja in se odpirajo širše kot pri mlajšem bratu. Foto: Fiat

V Avtomobilnosti smo obiskali zgradbo s stoletno tradicijo. V tem času se je v njej rodilo več kot 80 različnih avtomobilov. Večino so jih tudi preskusili, in to kar na strehi stavbe.

Fiat v legendarni zgradbi Lingotto tovarne že dolgo nima več, vseeno pa vsake toliko časa na streho pripeljejo kakšen novi model. Tudi tokrat so ga, in to legendarni fiat 600 – legendarni za Italijo in tudi za Slovenijo oziroma za takratno Jugoslavijo. Fiat 600 in pozneje zastava 750 sta večini znana tudi ali predvsem po ljubkovalnem imenu fičko, ki pa ga zdaj številni namenjajo napačnemu avtomobilu, fiatu 500.

Sta si pa novodobna fiata 500 in 600 precej podobna, zato bo marsikdo avtomobila z lahkoto zamenjal, čeprav je 600 od modela 500 daljši za 50 centimetrov.

Prtljažnik ima volumen 360 litrov, povečati pa ga je mogoče do 1231 litrov. Foto: Fiat
Prtljažnik ima volumen 360 litrov, povečati pa ga je mogoče do 1231 litrov. Foto: Fiat

Avto za vsak dan

Medtem ko je cinquecento avto za ljubitelje "dolce vite" (sladkega življenja) – je lahek in zabaven –, pa ima 600 nekoliko resnejše namene in je narejen za vse življenje, ne samo za določene trenutke. Deluje resnejše in hkrati bolj sodobno.

Vtisi s prve vožnje so pozitivni. Če bo pozitivna, tako obljubljajo pri Fiatu, tudi cena, ki naj bi bila na ravni manjšega 500, je pred tem avtomobilom zagotovo svetla prihodnost. Kako zelo, pa bo seveda pokazal čas!

Vabimo vas, da ga bolj podrobno spoznate v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.