Ena redkih priložnosti za ogled legendarnih dirkalnikov v akciji je angleški Goodwood. Foto: Audi
Ena redkih priložnosti za ogled legendarnih dirkalnikov v akciji je angleški Goodwood. Foto: Audi

Lista prijavljenih avtomobilov za dirko zajema po tri modele vozil auto union, tri uspešne rally dirkalnike, tri t. i. trans am avtomobile in letošnji zmagovalni avtomobil z enega najprestižnejših avtomobilističnih tekmovanj 24 ur Le Mansa, prvi zmagovalni dizelski dirkalnik R10 TDI.

Na žalost gledalcev, ki bodo od 7. do 9. julija obiskali Goodwood, ne bo na ogled modela R8s, pri Audiji pravijo, da mogoče naslednje leto. Vseeno oči ljubiteljev brnenja dirkalnih štirikolesnikov ne bodo ostale lačne spektakularnih vozil, ki so krojila preteklost.

Auto union D-type je bil izdelan leta 1939 ob finančni pomoči takratnega nemškega voditelja Adolfa Hitlerja. Foto: Audi
Mercdes-Benz in Auto Union sta v preteklosti razvila avtomobile, ki so enakovredni tekmovali z angleškimi, francoskimi in italijanskim športnimi dirkalniki. Foto: Audi
Rojstvo prvega vozila s pogonom quattro je zgodba o vožnji po snegu in preblisku – zamisli o votli gredi v menjalniku, ki moč motorja prenaša na sprednjo in zadnjo premo. Prvi audi quattro z izboljšanim sredinskim diferencialom, iz katerega se je kasneje razvil diferencial torsen, je na ceste zapeljal konec leta 1980. Foto: Audi
Audi quattro je v letih od 1982 do 1984 na preizkušnjah v reliju osvojil štiri naslove svetovnega prvaka. Veliki nastopi legendarnih voznikov še danes niso pozabljeni. Foto: EPA
Premoč stalnega štirikolesnega motorja se je pokazala tudi na asfaltu. Audijevim voznikom so pripadla najžlahtnejša odličja, ki jih je bilo moč osvojiti v ZDA in Evropi. Foto: Audi
In še eden najnovejših vrhuncev nemškega velikana. Dizelski dirkalnik R10 TDI, ki je letos, kot prvi v zgodovini, slavil na najprestižnejši vzdržljivostni dirki 24 ur Le Mansa. Foto: Audi