Po besedah Thomasa Schäferjea se znamka Seat sicer ne poslavlja povsem, saj jo bodo poskušali ohraniti na drugih področjih, kot je električna mobilnost. Pod to znamko bi lahko tako, denimo, izdelovali električne skiroje ali kolesa. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Po besedah Thomasa Schäferjea se znamka Seat sicer ne poslavlja povsem, saj jo bodo poskušali ohraniti na drugih področjih, kot je električna mobilnost. Pod to znamko bi lahko tako, denimo, izdelovali električne skiroje ali kolesa. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Nemški avtomobilski velikan Volkswagen je po poročanju več spletnih portalov potrdil, da njegova hčerinska družba Seat ne bo več izdelovala avtomobilov pod svojo znamko, temveč bo njihove modele v celoti nadomestila znamka Cupra. Obenem bodo povečali naložbe v to že uveljavljeno znamko, osredinjeno na športna vozila.

Kot je med drugim poročal spletni portal CarDealer, je novico na münchenskem avtomobilskem salonu v ponedeljek potrdil prvi mož Volkswagnovih osebnih vozil Thomas Schäfer. "Prihodnost Seata je Cupra, ki ji bomo namenili obsežnejša vlaganja," je dejal.

Znamke Seat v prihodnje ne boste več videli na avtomobilih. Volkswagen vse adute polaga v Cupro. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Znamke Seat v prihodnje ne boste več videli na avtomobilih. Volkswagen vse adute polaga v Cupro. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Cupra bolj priljubljena

Nadaljnja vlaganja tako v Seat kot v Cupro bi bila po njegovih besedah nesmiselna, vodstvo Volkswagna pa se je odločilo za ohranitev Cupre, ki ima veliko večji potencial, je pojasnil. Priljubljenost te znamke, ki je sprva ponujala nadgrajene Seatove modele pod svojo znamko, nato pa razvila tudi popolnoma svoje modele, namreč hitro narašča.

Seatove bolj priljubljene modele, kot je kombilimuzinski leon, bodo po pričakovanjih v prihodnjih izvedbah na trg poslali pod znamko Cupra, druge modele, kot je manjša kombilimuzina ibiza, pa bodo po koncu načrtovanega proizvodnega cikla trenutnih generacij ukinili.

Slednje sovpada z vse pogostejšimi opozorili avtomobilskih proizvajalcev, da zaradi vse strožjih okoljskih standardov proizvodnja majhnih avtomobilov z običajnim motorjem z notranjim zgorevanjem ne bo več ekonomsko upravičena.