Zmaga na 68. Evroviziji je šla v Švico. Foto: Reuters
Zmaga na 68. Evroviziji je šla v Švico. Foto: Reuters

Največje glasbeno tekmovanje, Pesem Evrovizije, kljub svoji 68-letni zgodovini še vedno ostaja eden najbolj gledanih dogodkov. Neposredni prenos letošnje prireditve je po prvih podatkih EBU-ja spremljalo okoli 160 milijonov gledalcev v 37 sodelujočih državah in na spletni platformi Youtube. Hkrati je 25 finalistov Pesmi Evrovizije svojo pesem predstavilo v areni Malmö, ki sprejme 15.000 gledalcev.

Tudi pri slovenskih gledalcih je tekmovanje za Pesem Evrovizije izjemno priljubljeno in je ena izmed najbolj gledanih vsebin Televizije Slovenija.

Prvi predizbor Pesmi Evrovizije 2024 si je v torek, 7. maja 2024, na TV SLO 1 v povprečju ogledalo 8,4 odstotka ali 161.100 gledalcev, starih več kot štiri leta, kar v povprečju predstavlja 24 % takratnih gledalcev televizije. Najvišjo gledanost je dosegel nastop naše predstavnice Raiven, ko je TV SLO 1 ob 22.03 v povprečju spremljalo 12,9 odstotka oziroma 246.000 gledalcev. Drugi predizbor Pesmi Evrovizije 2024 si je v četrtek, 9. maja 2024, na TV SLO 2 v povprečju ogledalo 5,1 % ali 97.600 gledalcev, starih več kot štiri leta, kar v povprečju predstavlja 16 odstotka takratnih gledalcev televizije, so sporočili z RTV Slovenija.

Veliki finale Pesmi Evrovizije 2024 si je v soboto, 11. maja, v povprečju ogledalo 14,2 % ali 271.200 gledalcev, starih več kot štiri leta, kar v povprečju predstavlja 47 odstotkov takratnih gledalcev televizije.

Največjo gledanost je dosegel nastop slovenske predstavnice Raiven s pesmijo Veronika ob 22.54, ko je TV SLO 1 v povprečju spremljalo 20,2 odstotka oziroma 386.000 gledalcev.Tako si je vsaj minuto katerega koli večera Pesmi Evrovizije 2024 ogledalo kar 808.200 različnih posameznikov, starejših od štirih let, finale Pesmi pa je bil najbolje gledana vsebina dneva na slovenskih televizijah ter najbolje gledana oddaja letošnjega leta na TV Slovenija 1, še navajajo na RTV-ju in se pri tem sklicujejo na raziskavo AGB Nielsen Media Research (panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad štiri leta; gledanost znotraj istega dne).

Kot je znano, je šla evrovizijska zmaga po zaslugi Nema in skladbe The Code v Švico.

Po koncu Evrovizije številne kritike EBU-ja