Foto: EPA
Foto: EPA

Videospot uspešnice Kill This Love si je na priljubljeni platformi YouTube sto milijonov ljudi ogledalo v pičlih dveh dneh in 14 urah. Prvi dan si je video namreč ogledalo kar nekaj manj kot 57 milijonov ljudi. Z vrtoglavo številko so dekleta premagala ameriško izvajalko Ariano Grande, ki je s pesmijo Thank U, Next, v prvem dnevu po izidu na YouTubu dosegla več kot 55 milijonov ogledov.

Skupina Blackpink, ki jo sestavljajo štiri dekleta Jisoo, Jennie, Rosé in Lisa , je nastala leta 2016. Svoj prvi album so glasbenice izdale avgusta istega leta, ker pa trenutno živimo v zlati dobi K-popa, so se hitro povzpele tudi na največje svetovne odre.

Kmalu so postale najpogosteje predvajane ženske K-pop izvajalke na britanskih radijskih postajah, leta 2018 pa je njihova uspešnica Ddu-Du Ddu-Du postala največkrat ogledan K-pop video na svetu.

Dekleta naj bi postavljala "nezdrave lepotne standarde"

Tudi pripadnicam Blackpink kritiki niso prizanesli, ko je južnokorejska vlada februarja opozorila, da fizični videz korejskih popzvezdnikov spodbuja pojave "nezdravih lepotnih standardov".

Ministrstvo za enakost spolov in družino je takrat zapisalo: "Lepotni standardi na glasbenih nastopih so resna težava. Velika večina članov glasbenih skupin ne predstavlja različnih videzov, ki se pojavljajo v družbi. Vsi so namreč videti, kot bi jih delali po tekočem traku vitka postava, svetla polt, enaka pričeska, podoben slog oblačenja, enako ličenje."