The Tide so svoj zadnji album, Kings of the Hill, izdali leta 2010. Foto: Žiga Koritnik
The Tide so svoj zadnji album, Kings of the Hill, izdali leta 2010. Foto: Žiga Koritnik
Septembra bodo na povabilo ameriškega veleposlaništva sodelovali pri projektu R.E.M. Foto: Aljoša Korenčan

Z izjemo skupini Laibach kaj takega kateremu izmed slovenskih izvajalcev še ni supelo.
Videospot v režiji Mihe Knifica so uvrstili tudi v oddajo Freshman na MTV Universal, ki je viden v več kot 50 milijonih domovih in študetskih kampih širom ZDA.

Frontman skupine Tomaž Štular je za MMC povedal, da uvrstitev spota na ameriške postaje ni ključen korak za preboj na trgu, je pa "košček sestavljanke". "Je dobra promocija, za katero pa ne veš, ali bo obrodila sadove. Za preboj mislim, da ni dovolj bend in izdelek, ki ga predstavljaš. Manjka tisto, kar vsi vemo, pa noben nič ne naredi, da bi bilo bolje. To je zaupanje ljudi, ki se ukvarjajo z glasbeno industrijo v Sloveniji, v domači proizvod. Ti ljudje mislim, da nimajo "jajc", da bi naredili korak v drugo smer," je oster Štular.

"Slovenija premore kar nekaj izvoznih bendov, a kaj ko se še v Sloveniji ne znamo podpirati. Ti ljudje poznajo ljudi, ki vedo, kako se vrti glasbeno kolesje, ti ljudje bi morali izkoristiti svoje zveze, ker brez njih očitno tudi v Sloveniji nikamor ne prispeš."
Projekt R.E.M.
Amerika se očitno pozitivno odziva na fante, ki sicer vse svoje skladbe prepevajo v angleščini, saj jih je ameriško veleposlaništvo v Sloveniji nedavno povabilo za sodelovanje pri glasbenem projektu - R.E.M. Projekt "Čista energija glasbe".
The Tide bodo skupaj s še 14 slovenskimi izvajalci priredili eno izmed skladb skupine R.E.M. - Kranjci so se odločili za malo manj znano skladbo The Ascent Of Man. Skladba bo septembra izšla na posebnem albumu, koncert vseh 15 izvajalcev pa bo 8. septembra na Kongresnem trgu v Ljubljani.

Še pred tem dogodkom se bodo Tajdovci 9. julija ustavili v Sarajevu, kjer bodo nastopili v okviru festivala Sarajevo Rock Fest v klubu Underground, ki poteka v času Sarajevskega filmskega festivala.

The Tide so sicer v navezi z agencijo iz New Yorka, s katero sodelujejo pri naslednjem velikem cilju: turneji po ZDA, ki pa je po besedah Štularja še daleč. Ta še dodaja: "Vse se počasi sestavlja, in če se bo kdo v Sloveniji javil, da nas podpre pri organizaciji, bomo kar hitro skočili čez lužo. Zaenkrat pa je vse prepuščeno toku dogodkov, ki nas pelje po tej naši divji reki."
Videospot si lahko ogledate spodaj.
K. S.