Člani zasedbe Jersey Shore niso ravno vzorniki, ki si jih večina znamk želi. Serija, v ZDA predvajajo peto sezono, ima milijone zvestih gledalcev, ki spremljajo prigode žurerskih in ne ravno 'najbistrejših' mladenk in mladeničev, ki si pogosto privoščijo seks za eno noč. Mike Sorrentino, The Situation (na fotografiji), je eden najpriljubljenejših in najopaznejših članov, ki z veseljem pokaže svoje izklesane trebušne mišice ob kateri koli priložnosti - tudi na rdeči preprogi grammyjev, kot vidite na fotografiji. Foto: EPA
Člani zasedbe Jersey Shore niso ravno vzorniki, ki si jih večina znamk želi. Serija, v ZDA predvajajo peto sezono, ima milijone zvestih gledalcev, ki spremljajo prigode žurerskih in ne ravno 'najbistrejših' mladenk in mladeničev, ki si pogosto privoščijo seks za eno noč. Mike Sorrentino, The Situation (na fotografiji), je eden najpriljubljenejših in najopaznejših članov, ki z veseljem pokaže svoje izklesane trebušne mišice ob kateri koli priložnosti - tudi na rdeči preprogi grammyjev, kot vidite na fotografiji. Foto: EPA
Ciljna skupina kupcev oblačil znamke A & F je videti nekako takole. Foto: Abercrombie & Fitch

Ne, Mike Sorrentino, vesoljnemu občinstvu resničnostnega šova Jersey Shore bolj znan kot The Situation ali "po domače" Sitch, ne bo postal novi obraz omenjenega podjetja, gre za to, da pri A & F-ju ne želijo, da bi podobo razvpitega žurerja in ženskarja povezovali z njihovo znamko, ki je bila doslej sinonim za "preppy" slog oblačenja. Pravijo, da so pripravljeni Sorrentinu ali kateremu izmed njegovih kolegov iz serije plačati "zajetno vsoto", če le neha nositi oblačila s to etiketo, saj naj bi bila "v nasprotju z aspiracijsko naravo znamke". "Zelo nas skrbi, da bi lahko povezovanje g. Sorrentina z našo znamko povzročilo veliko škodo naši podobi," so zapisali v izjavi za javnost.

Slaba publiciteta je vedno dobra
Morda se zdi nenavadno, da je znamka, ki najema napol gole manekene, ki kupce vabijo v njihove trgovine, in je dvignila nekaj prahu z "vročimi" katalogi, tako agresivno nastopila proti žurerski zasedbi šova Jersey Shore. A, kot vemo, slaba publiciteta ne obstaja in medijski spor jim prinaša veliko pozornosti prav v času vrnitve šolarjev v klopi, kar v ZDA pomeni drugo najobsežnejše nakupovalno obdobje po božičnem. Kot pravijo v vrhu znamke, gre predvsem za zabavo, trženjski strokovnjaki pa jim napovedujejo dober zaslužek. Pravzaprav je to brezplačno trženje, saj se o znamki A & F zaradi te resnično nenavadne poteze govori, ne da bi plačevali za oglase.

Pri znamkah so po navadi zadovoljni z zvezdniki, ki uporabljajo njihove izdelke, ne da bi jih k temu napeljevali, saj to pritegne veliko medijske pozornosti, a včasih je to razmerje nestanovitno. Ko so pred leti hiphop zvezdniki za "svojo" pijačo vzeli znamko šampanjca cristal, so bili dobavitelji tega penečega vina zadovoljni, a potem ko so iz podjetja prišle zaničevalne oznake hiphop kulture, so ga raperji, med njimi Jay-Z, začeli bojkotirati. Zgodijo se tudi nepričakovane povezave: ko so pripadniki "urbane" subkulture začeli nositi izjemno "preppy" Tommy Hilfiger oblačila, je znamka doživela izjemen uspeh. Zdaj pa je, zanimivo, raper tudi sin Tommyja Hilfigerja.

Se bo A & F zameril Evropejcem?
Pri MTV-ju so poziv podjetja A & F označili za "prekaljen piarovski podvig", dodali so, da bi z veseljem sodelovali z njimi, da bi si zagotovili še več gledalcev. Hkrati pa bi lahko povezovanje podobe Abercrombie & Fitch znamki resnično škodilo, saj so več kot desetletje gradili podobo "klasičnih, seksi, preppy" najstnikov, ugotavlja Laura Ries iz marketinškega podjetja Ries & Ries. Jersey Shore je oddaja o 20-in-nekaj-letnikih, ki vsak večer popivajo in 'žurajo', kar pa ni v skladu s to podobo. Še posebej slabo bi po mnenju analitikov lahko to vplivalo na podobo v očeh evropskih strank, saj pri A & F-ju načrtujejo širitev po stari celini.

Kakor koli že, tako Abercrombie, ki ima sedež v kraju New Albany v zvezni državi Ohio, kot The Situation dobivata veliko medijske pozornosti, tako da imajo vsi nekaj od tega. Sorrentino ponudbe še ni komentiral, ni znano niti, ali je kdo od zasedbe denar sprejel.