Barbie Ferreira, zvezda Instagrama. Foto: Youtube
Barbie Ferreira, zvezda Instagrama. Foto: Youtube
Ferreira izrecno noče, da njeno telo retuširajo. Foto: Youtube
Aerie's je zaradi iskrene kampanje deležen številnih pohval. Foto: Youtube

Barbie Ferreira, samooklicani "zaobljeni model", je ena od štirih žensk v Aerie's, liniji spodnjega perila podjetja American Eagle, #AerieREAL kampanji, ki se ponaša s tem, da v njej nastopajo "prave" ženske, "prava" telesa in nobenega Photoshopa.
19-letna Ferreira, ki jo označujejo za "kraljico zlate sredine", nastopa v kampanji The Real You Is Sexy ("Prava ti je seksi"), katere cilj je gojiti pozitivno podobo do lastnega telesa.

V videu vidimo Ferreiro, ki ji na Instagramu sledi več kot 200.000 sledilcev, kako v rožnatem bikiniju recitira male pozitivne modrosti o svojem telesu. "Ne opravičujem se za to, kakšna sem, ne glede na to, kakšno je mnenje drugih," pravi. "Da na posnetkih nisem retuširana, je zame zelo pomembno - da ljudje vedo, da sem tako videti, brez predstav drugih, kakšno bi moralo biti moje telo."

Izjemen odziv
Ferreira je v pogovoru za i-D povedala, da termin "model za močnejše postave" ni točen, Instagram pa pohvalila, ker dekletom ponuja "surovo, necenzurirano platformo" za poziranje brez kakršnih koli omejitev glede videza ali konfekcijske številke.

Odziv na kampanjo in Ferreiro je bil izjemen. "Barbie smo najeli, ker nima ničesar skrivati - močna je in lepa, sprejema se, kar je, navsezadnje, pravi duh sporočila kampanje Aerie Real," je povedala predsednica znamke Jen Foyle. Pri Aerieju so se leta 2014 zavezali, da bodo v svojih oglaševalskih kampanjah vedno uporabljali neretuširane fotografije žensk, vključno z vsemi njihovimi kožnimi znamenji in tetovažami, ki jih v modnem svetu običajno skrbno zakrijejo.

In čeprav je še vedno težko reči, kaj potrošniki bolje sprejemajo - prave ženske ali idealizirane, pa so slovito znamko spodnjega perila Victoria’s Secret lani uporabniki precej napadli, ko je v svojih spletnih kampanjah uporabljala močno retuširane fotografije. Po podatkih Business Insiderja se je v drugi četrtini leta 2015 prodaja Aerie'su povečala za 18 odstotkov, Victoria’s Secret pa le za 3 odstotke.