Podoba iz ene od oglaševalskih kampanj hiše Gucci. Foto: Somerset House/Gucci
Podoba iz ene od oglaševalskih kampanj hiše Gucci. Foto: Somerset House/Gucci

Izraz 'izdelano v Italiji' je postal svetovna sopomenka za utelešenje sloga, kar Italijo postavlja v ospredje mednarodnih ustvarjalcev trendov. Navdihuje in vpliva na oblikovalce jutrišnjega dne, kar počne že več kot pol stoletja. Ko gre za samoizražanje in nagonski občutek za slog brez truda, tega nihče ne počne bolje ali bolj naravno kot Italijani.

Kustos razstave in modni komentator Colin McDowell

V letošnjem letu Italija praznuje 150-letnico združitve italijanskih kraljestev in republik v skupno državo. Ob okrogli obletnici je pivovarna Peroni Nastro Azzurro združila moči s šestimi svetovno znanimi italijanskimi hišami zvenečih imen: Armani, Dolce & Gabbana, Ferragamo, Gucci, Missoni in Prada. Skupaj z enim vodilnih modnih poznavalcev na svetu, Colinom McDowellom, so ustvarili fotografsko razstavo, ki prvič združuje teh šest modnih velikanov.

Več podrobnosti o odpiralnih časih razstavišča in vstopninah najdete tukaj.

Do 14. avgusta je na ogled v londonskih Embankment Galleries pod okriljem ustanove Somerset House, ki domuje v presunljivi neoklasicistični stavbi ob reki Temzi in kjer se od leta 2009 odvija londonski teden mode. Če imate v načrtu poletni skok v London, zato ne zamudite razstave z naslovom Masters of Style: Celebrating the Stories behind Italian Fashion (v prevodu Mojstri stila: Poklon zgodbam v ozadju italijanske mode).

Razstava gleda v preteklost: raziskuje strast, poseben talent in ustvarjalnost italijanskega sloga, s tem ko oživlja pomembne trenutke preko ikoničnih kolekcij in oglaševalskih kampanj. Vključene so tudi osebne zgodbe, razmišljanja in anekdote italijanskih oblikovalcev samih, tako da bodo obiskovalci razstave dobili redek vpogled v to, kdo so ljudje za podobami, ki so trajno in pomembno zaznamovale modno industrijo in tudi svet, kot ga poznamo danes.

Vsaka od teh šestih italijanskih modnih hiš je izbrala ključne podobe iz svojih kolekcij in arhivov kampanj, za katere se jim zdi, da najbolj odražajo in povzemajo njihov edinstven pristop k ustvarjanju tega, kar si predstavljamo pod besedno zvezo "italijanski slog". Razstavo sestavlja šest paviljonov, v katerih bodo na ogled zgodbe in podobe vsake od šestih hiš.

Pivovarna Peroni Nastro Azzurro je že nekaj let pomemben mecen italijanskih ustvarjalcev: med drugim so sodelovali z modnim oblikovalcem Antoniom Berardijem, filmarko Garbriele Muccino in italijansko modno poznavalko in kulturno komentatorko Anno Battista, ki je bila tudi kustosinja razstave The Peroni Collection: Italian Style on the Silver Screen z deli slavnega modnega fotografa Rankina.

Izraz 'izdelano v Italiji' je postal svetovna sopomenka za utelešenje sloga, kar Italijo postavlja v ospredje mednarodnih ustvarjalcev trendov. Navdihuje in vpliva na oblikovalce jutrišnjega dne, kar počne že več kot pol stoletja. Ko gre za samoizražanje in nagonski občutek za slog brez truda, tega nihče ne počne bolje ali bolj naravno kot Italijani.

Kustos razstave in modni komentator Colin McDowell