MBMJ - precej dostopnejša linija od tiste z etiketo Marc Jacobs. Foto: Reuters
MBMJ - precej dostopnejša linija od tiste z etiketo Marc Jacobs. Foto: Reuters

Jacobsova bolj mladostna linija, ki je v zadnjih letih po mnenju modnih strokovnjakov malce zvodenela, se je to sezono vrnila v velikem slogu, in to po zaslugi britanskega dvojca Katie Hillier in Luella Bartley, ki jima je Jacobs predal kreativno vodenje.

Tudi zato se je newyorški modni guru morda odločil, da bo znamka odslej znana le po kratici, saj linije Marc ne oblikuje več Marc Jacobs, ki je lani sestopil s "prestola" kreativnega vodje slovite pariške modne institucije Louis Vuitton. Kot je dejal takrat, se bo v celoti posvetil vodenju svoje izvirne znamke Marc Jacobs, ki velja za enega tradicionalnih vrhuncev newyorškega tedna mode.

Kot so zapisali pri Independentu, je Luella Bartley od nekdaj snovala oblačila, v katerih so bila dekleta videti mlada in kul. Tokrat si je zamislila nekakšne "urbane nindže" v čevljih, ki jih prenese celo najhujši newyorški snežni metež. Če bo naslednja zima vsaj malo podobna letošnji, se za uspeh kolekcije ni bati.