Foto: Reuters
Foto: Reuters

Mattel, ki je lastnik blagovne znamke Barbie, si prizadeva, da bi s filmom Barbie obudil nostalgično priljubljenost lutke in jo hkrati približali novim generacijam.

Pri tem ji zagotovo pomagajo tudi modna podjetja, ki so kolekcije posvetile Barbie.

Zarina kolekcija Barbie, ki je bila predstavljena v ponedeljek, je najbolj obsežna v ženski kolekciji. Je pa španski modni velikan z Barbie motivi obarval tudi otroško in moško kolekcijo. H&M, Gap, Primark, Superga in Crocs so le nekatere izmed modnih znamk, ki ponujajo izdelke s tematiko iz sveta Barbie. Številne izdelke so stranke po vsem svetu razgrabile.

"Mislim, da še nikoli nismo videli toliko partnerstev z blagovnimi znamkami, ki izhajajo iz enega filma," je dejala Jo Ashdown, poslovodna partnerica pri Mando-Connect, agenciji za partnerstvo z blagovnimi znamkami.

Barbienoriji ne sledijo samo modni proizvajalci. V več hotelih verig Hyatt in Hilton ponujajo hotelske apartmaje na temo Barbie.

Ponovni poudarek na raznolikosti in inkluzivnosti s strani Mattela, maloprodajnih partnerjev in samega filma lahko zagotovi dovolj novosti, da bo ohranil zanimanje ljudi nad barbiesvetom, pravi James Zahn, urednik strokovne revije The Toy Book. "Vsak je lahko Barbie ali Ken. Mislim, da je to pomagalo rasti blagovne znamke, ne da bi jo prenasičili," je dejal.