Kopalke iz nove kolekcije. Foto: Youtube
Kopalke iz nove kolekcije. Foto: Youtube
Victoria's Secret je očitno razburila predvsem s sloganom. Foto: Youtube

Kampanjo Bright Young Things (v prostem prevodu: Živahne mlade stvarce) so pri VS-ju tempirali za čas t. i. spring breaka, ko se množice ameriških študentov odpravijo v tople kraje, kjer se nato sproščajo v divjih, pogosto zelo razvratnih zabavah. A mnogi menijo, da je nova kolekcija namenjena najstnicam, tudi tistim, ki še niso dopolnile 15. leta.

Starši so zato svoje ogorčenje množično zlivali na Facebookovo stran Victoria's Secret, slovito hišo spodnjega perila pa pri tem obtoževali "seaksualizacije njihovih hčerk" in da jim močno otežujejo vzgojo zdravih otrok.
Začeli so celo zbirati podpise za peticijo, da se kampanja umakne, da linija Bright Young Things sploh ne bi bila namenjena najstnicam, ob tem pa so mnogi grozili z bojkotom Victoria's Secret.

Ogorčeni starši
"Prodajate celo generacijo mladih žensk, da bi zaslužili kak dolar s svojo linijo. Neodgovorno je in gnusno dekletom oglaševati artikle, ki tako močno namigujejo na seks. Sama ne bom nikdar več nakupovala v vaši trgovini," je zapisala neka uporabnica.
Spet druga pa: "Že tako dovolite preveč spodkopovanja samozavesti žensk in deklet - zdaj pa hočete še bolj seksualizirati naše hčerke."

So se pa nekateri starši postavili na stran Victoria's Secret, češ da ne vidijo v vsem skupaj nič slabega, da je slogan povsem nedolžen in da sami za svoje otroke že leta kupujejo spodnje perilo VS in ne mislijo odnehati zdaj, ko so spremenili slogan.

Victoria's Secret je na pritožbe odgovorila z izjavo na svoji Facebookovi strani, in sicer, da je PINK namenjena študentkam, da ne namerava lansirati kolekcije za mlajše ženske in da so slogan "Bright Young Things" uporabili v skladju s tradicijo študentskega spring breaka.