Dvojčka zdaj igrata v Disneyjevi nanizanki 'The Suite Life of Zack & Cody' Foto:
Dvojčka zdaj igrata v Disneyjevi nanizanki 'The Suite Life of Zack & Cody' Foto:
Mary-Kate in Ashley Olsen
Dvojčici upata, da bodo tudi njuni posnemovalci tako uspešni kot onidve. Foto: EPA
Hillary Duff
Hillary Duff, igralka in pevka, je postala tudi modna oblikovalka. Foto: EPA

Poleg 18-letne Hillary svoj debi v modnem svetu načrtujeta tudi najstniška zvezdnika, 13-letna dvojčka Dylan in Cole Sprouse, ki sta zaslovela v mladinskih nanizankah.

Po uspehu, ki sta ga s svojo modno znamko doživeli zdaj 20-letni Mary-Kate in Ashley, se vedno več zvezdnikov odloča za takšen dodaten način zaslužka. Olsnovi sta z izdelki, na katerih je njuno ime, zaslužili že milijardo dolarjev: Prodajata vse - od oblačil in kozmetike do preprog in podobnega.

Stvari Hillary Duff
Hillary Duff (zaslovela je z vlogo v tv-nanizanki Lizzie McGuire) je napovedala, da bo jeseni predstavila kolekcijo oblačil za mlade, poleg pa bo ponudila še celo paleto izdelkov, na katerih bo pisalo Stuff by Hillary Duff (Stvari Hillary Duff). Pred desetimi meseci je ustanovila tudi svoje podjetje, svetuje pa ji nekdanji menedžer dvojčic Olsen Robert Thorne.

Kako zaslužiti milijardo dolarjev?
Mary-Kate in Ashley, ki sta pri svojih 18 letih postali predsednici svojega podjetja Dualstar Entertainment Group, sta v izjavi za javnost povedali, da sta zelo ponosni, ker sta se domislili takšnega načina zaslužka, in da upata, da bodo tudi tisti, ki ju zdaj posnemajo, tako uspešni. V zadnjih dveh letih in pol naj bi samo s prodajo svojih izdelkov zaslužili milijardo ameriških dolarjev.

Izdala bosta tudi koledar
Dvojčka Sprouse, ki trenutno igrata v nanizanki 'The Suite Life of Zack & Cody', ki jo predvajajo na Disneyjevem programu, pa ciljata na osnovnošolske dečke. Ta mesec namreč pride v kioske njuna revija za fante z naslovom Sprouse Bros. Jeseni bosta izdala še svoj koledar in predstavila svojo kolekcijo oblačil in izdelkov, kot sta gel za lase in deodorant.

Strokovnjaki menijo, da se bo takšno trženje izdelkov za najstnike in mladostnike le še stopnjevalo, povečevali pa se bodo tudi dobički zvezdnikov, po katerih se zgledujejo mladi po vsem svetu.