O okusih se ne razpravlja, toda ali ... bi jih imeli? Foto: Balenciaga
O okusih se ne razpravlja, toda ali ... bi jih imeli? Foto: Balenciaga

Pri Balenciagi – modni hiši, ki jo je ustanovil španski oblikovalec Cristobal Balenciaga, a ima trenutno sedež v Parizu –, so nov modni izum predstavili v sklopu spomladanske kolekcije Balenciaga Clones za leto 2022, fotografije pa so se v hipu razširile po družbenih omrežjih in sprožile precejšen posmeh in ogorčenje.

A kljub temu kupcev teh neobičajnih salonarjev/cokel zagotovo ne bo manjkalo. Cene še niso objavili, a prejšnje sodelovanje teh dveh podjetij je bilo zelo uspešno – kroksi z debelim podplatom, za katere je bilo treba odšteti 700 evrov, so bili razprodani, še preden so sploh prišli na prodajne police. Salonarji so na voljo v črni in zeleni barvi, v kolekciji pa ponujajo tudi visoke škornje do kolen v klasičnem videzu kroksov.

"Kroksi nas navdušujejo, menimo, da se odlično vklapljajo v to, kar Balenciaga je. Ko mi vstopimo v zgodbo, dobi ta obutev popolnoma drugačen pomen. Sodelovanje takih dveh podjetij ni nemogoče, kot bi menili mnogi. Okus je zelo subjektivna stvar," je dejala kreativna direktorica modne hiše Demna Gvasalia.

Delnice dosegle najvišjo ceno do zdaj

Podjetje Crocs je med pandemijo covida-19, ko so milijoni ljudi po vsem svetu ostali doma in zato potrebovali predvsem udobna oblačila in obutev, doživelo pravi prodajni bum. Delnice podjetja, ki je bilo ustanovljeno leta 2002, so prejšnji teden dosegle rekordno ceno, v prvih treh mesecih letošnjega leta pa so s prodajo svojih čevljev zaslužili kar 380 milijonov evrov, piše New York Post.

Krokse so na svoje noge med drugim nadeli tudi nekateri zvezdniki, najopaznejše je bilo sodelovanje s pevcem Justinom Bieberjem.