Lana Del Rey na dogodku hiše Christian Dior v Pekingu. Foto: Facebook
Lana Del Rey na dogodku hiše Christian Dior v Pekingu. Foto: Facebook
Prizor iz videospota za pesem Born To Die. Foto: Facebook

Gre za agencijo, pod katere okriljem v različnih oglaševalskih kampanjah nastopajo tudi igralka in pevka Jane Birkin (ki 21. januarja prihaja v Kino Šiška pet pesmi svojega nekdanjega partnerja Serga Gainsbourga), pevka Kelis, tv-voditeljica in modna ikona Alexa Chung, rockerica in nova Chanelova muza Alice Dellal in vrhunske manekenke Abbey Lee Kershaw, Arizona Muze, Karlie Kloss in Anja Rubik.

Ljubljenka modne industrije
Lana, ki buri domišljijo medijev s svojo domevno izmišljeno življenjsko zgodbo (v resnici naj bi bila milijonarjeva hči s pravim imenom Lizzy Grant, sama pa se označuje za "gangstrsko Nancy Sinatra", ki je pred uspehom životarila v prikoličarskem naselju) in polnimi silikonskimi ustnicami, je sicer že nekaj časa ljubljenka modne industrije: pela je na predstavitvi znamke Mulberry za pomlad in poletje 2012, nastopila na dogodku hiše Christian Dior na Kitajskem, se prepustila stylingu pod okriljem hiš Moschino in Prabal Gurung, njeno prebojno pesem Video Games, s katero je oktobra osvojila vrhove lestvic v več državah, pa so med drugim predvajali na revijah Christopherja Kanea in Emilia de la Morene.

"Nekdo, ki zna vse"
Novica o njenem podpisu modne pogodbe je prišla kmalu po tem, ko je direktor založbe Polydor Records Ferdy Unger-Hamilton zanikal govorice, da je lik Lane Del Rey umetno ustvarjen. "Lana kot le malo izvajalcev, ki sem jih spoznal, dobro ve, kaj hoče. Pod nadzorom želi imeti vsak vidik svoje kariere. Pogosto naletimo na koga, ki je odličen avtor pesmi ali jih dobro odpoje, a Lana je prava redkost - nekdo, ki zna vse."

Prvenec Lane Del Rey Born To Die pri omenjeni založbi izide 30. januarja, predtem bo na policah istoimenski singel, o spotu za katerega smo že pisali in je pevko zanj oblekel Antonio Berardi.