Oglaševanja se je podobno lotil že lani. Foto: EPA
Oglaševanja se je podobno lotil že lani. Foto: EPA
Cristiano Ronaldo
Prvič smo ga v spodnjicah videli leta 2010, ko je bil ob igralki Megan Fox član reklamne kampanje znamke Emporio Armani. Nadomestila sta zakonca Davida in Victorio Beckham. Foto: EPA

Čeprav je Cristiano Ronaldo eden najboljših (ali kar najboljši?) nogometašev na svetu, pa ga to ne omejuje, da ne bi počel še kaj drugega. 29-letnik je tako vsem oboževalcem ponudil že drugo kolekcijo svoje znamke spodnjega perila CR7 Underwear. Ronaldo pa ne bi bil Ronaldo, če se ne bi oglaševalske kampanje lotil po svoje - z razkazovanjem mišic prebivalcem sedmih modnih prestolnic.

"Zelo sem ponosen na svojo drugo kolekcijo spodnjega perila, zato sem jo želel predstaviti zelo osebno, hkrati pa sem se želel ob tem zabavati," je dejal zvezdnik Reala, ki tako v kraljevem klubu kot v reprezentanci nosi številko sedem. "Številka sedem mi je bila zmeraj pri srcu, zato sem tudi želel razkriti svojo novo kolekcijo v sedmih mestih sveta," je dodal Portugalec.

V znamenju številke 7
Projekcije na skrbno izbranih pročeljih stavb Milana, Lizbone, New Yorka, Londona, Berlina, Pariza in Madrida prikazujejo Cristiana Ronalda v obtisnjenih spodnjicah. Fotografije za kampanjo Rankin X Ronaldo, ob katerih uživajo zlasti predstavnice ženskega spola, so delo britanskega modnega fotografa Johna Rankina Waddella, v modnem svetu znanega pod imenom Rankin.

Ronaldo je svojo drugo kolekcijo spodnjega perila oblikoval skupaj z ameriškim modnim oblikovalcem Richardom Chaijem. Izdelki so že dostopni na nogometaševi spletni strani.