Deklice so za fotografiranje uredili tako, kot da bi bile odrasle. Foto: Jours Après Lunes
Deklice so za fotografiranje uredili tako, kot da bi bile odrasle. Foto: Jours Après Lunes

Pred časom smo že poročali o Thylane Leni-Rose Blondeau, ki je pri rosnih 10 letih pozirala že za nekaj provokativnih modnih revij. Javnost je razburila serija fotografij, ki jih je posnela za Vouge. Bila je namreč močno naličena, v visokih petah in ležala na kavču v zapeljivem položaju. Tokrat so se v podobnem položaju znašle še mlajše deklice, ki so pozirale za francosko znamko Jours Après Lunes.

Fotografije so povsem neprimerne za dekletca (sodelovale so deklice med četrtim in dvanajstim letom), saj niso posnete kot večina fotografij, ki jih lahko najdemo v katalogih z otroškimi oblačili. Deklice nosijo spodnje hlačke in modrčke ter so fotografirane tako, da razkazujejo trebuščke in gole noge. Pričeske imajo urejene v slogu Amy Winehouse, nosijo veliko nakita, ustnice pa imajo pobarvane rožnato in rdeče.

Na spletni strani Fashionista so zapisali: "Kar je najbolj moteče na teh fotografijah, je to, da oglašujejo spodnje perilo za ljudi, ki verjetno sploh še niso dovolj stari, da bi morali vedeti, kaj spodnje perilo je." Obsodili so tudi, da se pri francoski znamki trudijo, da bi bili njihovi starejši modeli za žensko spodnje perilo videti kot otroci, otroke pa želijo predstaviti kot odrasle. Tako na primer žensko spodnje perilo predstavlja "najstnica", ki je le nežno naličena in ob sebi stiska velikega plišastega medveda, nasprotno pa otroke močno naličijo in jih fotografirajo v položajih za odrasle.

Marilisa Racco, avtorica knjige o spodnjem perilu Le Snob Lingeries, je za New York Daily News dejala: "Prisrčno je, ko se deklica obleče v mamina oblačila in visoke pete. Te fotografije niso prisrčne. Povsem neprimerno je štiriletnico fotografirati s pričesko, kot da je Brigitte Bardot. Sporno je, da želijo narediti otroke privlačne in izzivalne."

Težava je tudi v pravilih, saj za manekenke velja, da morajo biti stare vsaj 16 let, če se želijo sprehajati po modni stezi, ne obstaja pa nikakršna omejitev za nastopanje v oglasih. Tako lahko blagovne znamke to s pridom izkoriščajo in v zadnjem času imajo očitno vse raje najmlajše manekenke, čemur številni nasprotujejo.