"Zakrita" Eva Boto in "razkrita" Katja Koren. Foto: EPA
David Matej Goljat
David Matej Goljat je poskrbel za podobo Eve Boto. Foto: Katja Goljat
David Matej Goljat
Goljat trdi, da je bil precej varčen - času primerno. Foto: Katja Goljat

Tako pevka Eva Boto kot spremljevalne pevke Sandra Feketija, Katja Koren, Ana Bezjak ter Martina in Mateja Majerle so nosile do tal segajoče obleke bele barve, Evino je krasilo še cvetje, globoki dekolteji spremljevalnih vokalistk pa so nase prikovali marsikateri pogled gledalca.

Eva Boto jutri zjutraj prihaja v MMC-jevo spletno klepetalnico!

Oblikovalcu Davidu Mateju Goljatu smo tako zastavili nekaj vprašanj, povezanih s kostumografijo naših deklet, ki so se včeraj potegovala za uvrstitev v sobotni finale, vendar jim žal ni uspelo.


Kako drugačna je kostumografija od tiste, ki smo jo videli na Emi?
Na Emi je za podobo Eve in spremljevalk poskrbela srbska ekipa. Tokrat skrbim za kostumografijo jaz. Želel sem ustvariti nekoliko sodobnejšo in bolj ženstveno, "vilinsko", opravo nastopajočih. Oblačila so zato lahkotna in nežna, kot skladba in vokali. V njih je nekaj nadzemeljskega ...

Kje so največje spremembe? Zakaj ste se odločili zanje?
Na povabilo RTV-ja sem pripravil idejno zasnovo, na podlagi katere so me povabili, da skupaj s preostalo kreativno ekipo oblikujem celoto. Po moji zamisli je nastala romantična, rahlo vilinska podoba, ki sovpada s skladbo in Evino mladostjo. Pomembno je bilo obdržati in še bolj poudariti lahkotnost in nežnost nekega imaginarnega sveta. Kot privid ali želja mladosti, kot ljubezen mladega dekleta ...

Tuji mediji so ob prvi vaji naše predstavnice ugotavljali, da so dekleta na odru, tudi po zaslugi oblek, pričarala romantično vzdušje. Je to tisto, kar ste želeli doseči?
Da. Želel sem pričarati romantično vzdušje, polno nežnosti, in občasno že stanje nezemeljskega in pravljičnega. Vesel sem, da je tudi Eva takoj začutila zgodbo, kar je zelo pomembno, saj vendar ona stoji na odru in nosi vse breme naših želja in upov, ki jih gojimo po čim višji uvrstitvi. Evi je obleka zelo všeč, v njej se počuti fantastično in tudi to je tisto, kar šteje.

Kaj je bil za vas najpomembnejši dejavnik pri izbiri oblačil? Zgolj pesem ali tudi Eva, njena mladost, energija?
Zame je vedno pomemben preplet različnih dejavnikov: skladba, vizualizacija, pogovori z nastopajočimi, kreativna ekipa in celota na odru, ki jo morajo začutiti tudi vsi drugi. Nikoli ne sme prevladati ena stvar nad drugo (razen če ne želiš kontraste doseči namerno), ampak mora biti končni rezultat sinergija inputov kreativne ekipe, ki ustvari to, kar mora skupaj s skladbo prepričati na odru. Vsi naši vložki (kostumografija, koreografija, grafika, luč, odrska postavitev, postavitev kamer in režija) pa morajo samega izvajalca povzdigniti še višje.

Nam lahko zaupate, koliko je celotna kostumografija stala?
Lahko bi tudi precej več ali pa tudi manj (smeh). V bistvu sem bil času primerno precej varčen.