Fotografija je simbolična. Foto: Pixabay
Fotografija je simbolična. Foto: Pixabay

Adidas je v oglasu za športni modrček objavil fotografije golih prsi različnih velikosti, oblik in barve kože. Na oglasu so bile samo fotografije prsi, obrazi in drugi deli telesa modelov so bili izrezani.

Britanska izpostava nemškega podjetja Adidas je v odzivu na kritike sporočila, da fotografije "odražajo in slavijo različne oblike in velikosti ter ponazarjajo raznolikost", predvsem pa naj bi poudarjale, kako pomembno je izbrati prave športne nedrčke za podporo prsi.

Oglas so februarja objavili na Twitterju ter v dveh različicah tudi na plakatih s pripisom "Razlogi, zakaj nismo izdelali le enega novega športnega modrčka".

Britanska agencija za oglaševalske standarde je po objavi prejela 24 pritožb, na primer da je uporaba golote v oglasu neupravičena ter da ženske seksualizira in objektivizira z "reduciranjem na dele telesa".

Tudi Twitter je potrdil, da je več uporabnikov prijavilo kršitev, vendar ga niso izbrisali, saj ni bilo ugotovljeno, da krši standarde družbenega omrežja.

Agencija je po preučitvi pritožb in oglasov zapisala, da vsebujejo "eksplicitno goloto". "Čeprav nismo mnenja, da je bil način upodobitve žensk spolno ekspliciten ali objektiviziran, pa menimo, da je upodobitev golih prsi verjetno videti kot eksplicitna golota. Opazili smo, da so bile v oglasih glavni poudarek prsi, manj pa je bilo poudarka na samih nedrčkih, ki so bili omenjeni le v spremnem besedilu," so zapisali.

Regulatorji zahtevali ciljno targetiranje

Oglaševalski regulator je ob tem od Adidasa pri tem oglasu zahteval ciljno targetiranje, saj plakati niso primerni za uporabo v splošnih medijih, v katerih bi jih lahko videli otroci, poroča BBC.

Adidas je v odzivu na kritike še poudaril, da so bile slike obrezane za zaščito identitete in zagotavljanje varnosti modelov, vsi modeli pa so se za oglas prijavili prostovoljno in podpirajo cilje oglasa.