Z informativno kampanjo želijo ljudi opozoriti, da je težave bolje preprečevati kot pa reševati. Foto: ZPS
Z informativno kampanjo želijo ljudi opozoriti, da je težave bolje preprečevati kot pa reševati. Foto: ZPS

S kampanjo želijo povečati ozaveščenost potnikov o pravicah, ki jih imajo na turističnih in letalskih potovanjih. V poletnem času se ljudje najpogosteje odločajo za turistična potovanja, ne poznajo pa pravic, ki jih imajo, če turistična agencija malo pred odhodom spremeni program potovanja, če zamudi letalo ali pa jim zavrnejo vkrcanje na letalo.

Evropska zakonodaja potrošnikom daje pravice, a jih ljudje ne poznajo ali pa jih želijo spoznati takrat, ko se znajdejo pred kakšno težavo. Tako informativna kampanja EU-ja išče načine, kako uveljaviti pravice potrošnikov tudi v praksi in spodbuja članstvo v potrošniških organizacijah.

Potrošniške pravice najpogosteje kršijo zavarovalnice, komunikacijska podjetja, supermarketi in turistične agencije. Pri zadnjih so ugotovili, da se stanje na področju varstva pravic potnikov izboljšuje, a da so spori med potrošniki in turističnimi organizacijami še vedno zelo pogosti.

Podrobnejše informacije o pravicah turistov in potnikov najdete tukaj.