Zvezdniki se bodo lahko izognili obleganju paparacev in fotografiranju mimoidočih. Foto: Reuters
Zvezdniki se bodo lahko izognili obleganju paparacev in fotografiranju mimoidočih. Foto: Reuters
Letališče
Čakanje na kovčke in varnostni pregled? Za zvezdnike nepojmljivo. Foto: Reuters

Vodstvo letališča je namreč v četrtek odobrilo predlog, da se terminal za tovorni promet nekoliko zmanjša in preoblikuje v prvi letališki terminal izključno za slavne in bogate na ameriških tleh. Los Angeles Suite, kot se bodo imenovali prostori le za izbrance, bodo omogočili igralcem, pevcem, športnikom, diplomatom, poslovnežem in politikom, da se bodo ob prihodu na letališče popolnoma izognili paparacem, protestnikom ali drugim potnikom, saj jih bodo vozniki pripeljali neposredno do vrat letališča, piše Guardian.

Le 60 korakov do letala
Izbranci se bodo ob prihodu na terminal lahko razvajali v razkošnih sobah in barih ter uživali v izbrani kulinarični ponudbi. Tudi varnostni pregled in mejna kontrola bosta namenjena samo njim, tako da jim ne bo treba stati v vrsti in potrpežljivo čakati, da se zvrstijo potniki pred njimi. Ko bo čas za odhod, ne bodo imeli veliko dela, saj odgovorni obljubljajo, da bodo morali prehoditi vsega 60 korakov in že bodo na letalu. Lahko pa jih bodo do letala seveda tudi zapeljali. Za primerjavo, drugi potniki morajo na LAX-u v povprečju narediti 2.200 korakov, da pridejo s parkirišča do sedeža na letalu.

Za vse te privilegije bo seveda treba (mastno) plačati. Vsakič, ko bodo slavni želeli uporabiti posebni terminal, bo moralo iz njihovega žepa kapniti med 1.500 in 1.800 dolarji, kar se običajnim ljudem zdi ogromno, oni pa verjetno ne bodo niti trenili z očesom.

Nova poslovna ideja?
Terminal bo zaživel čez šest mesecev, vodstvo letališča pa je prepričano, da bo postal velika uspešnica, saj menijo, da bodo slavni in bogati raje plačali 1.500 dolarjev, kot da bi najemali zasebna letala in se na terminalu mešali z običajnimi potniki. Zato načrtujejo, da bo terminal Los Angeles Suite prvo leto imel 3,7 milijona dolarjev dobička, v desetih letih pa 34 milijonov.

Če se bo projekt res izkazal za tako uspešnega, namerava podjetje Gavin de Becker & Associates, ki je terminal v Los Angelesu vzelo v desetletni najem, podobne terminale zgraditi tudi na newyorškem letališču JFK ter v SAn Franciscu, Miami, Chicagu in Dallasu.