Številni tviteraši se sicer strinjajo, da gre nagrada za
Številni tviteraši se sicer strinjajo, da gre nagrada za "tvit dneva" zadarskemu letališču, ki se je prav tako vključil v pogrom nad HŽ-jem. "Čakate vlak? Izberite raje letalo," so zapisali na Twitterju. Foto: Twitter

Javno podjetje HŽ je v razpisu za najbolj kreativen slogan za železniški promet, ki ga je objavilo na svoji spletni strani, poudarilo, da mora biti ta kratek in jasen, da si ga je lahko zapomniti, z asociacijami na vlak, železnico, potovanja, potnike in podobno.

Razpis so objavili le nekaj dni potem, ko je v javnosti razburjenje povzročila njihova napoved, da bodo zaradi izgub krčili število potniških vlakov in povezav. Potniki se HŽ-ju sicer že tradicionalno pritožujejo nad "evropskimi" cenami in slabimi storitvami v hrvaškem železniškem prometu, predvsem pa nad pregovornim zamujanjem vlakov.

"Pridemo na cilj. Enkrat že."
Svoje mnenje o hrvaških železnicah so zato mnogi uporabniki Twitterja pokazali z duhovitimi slogani, kot so: "Vam življenje prehitro mineva? Ni problema, potujte s HŽ", "Čas je relativen", "Ker si boljšega ne zaslužite", "HŽ - vožnja življenja. Celotnega življenja", "Connecting People - Eventually" (Povezujemo ljudi - Enkrat že)", "Ni vse v hitrosti", "V 80 dneh okoli Hrvaške", "Tako smo počasni, da se ne splača metati pod vlak", "Doživite vožnjo po zgodovinskih progah Franca Jožefa. Enaka čarobnost že več kot 100 let".

Med naštetimi tako verjetno ne bo enega od treh zmagovalcev razpisa, ki jim pri HŽ-ju sicer ponujajo skromne nagrade. Prva nagrada je železniška vozovnica za potovanje po Evropi v vrednosti slabih 450 evrov, druga je vozovnica za potovanje z vlakom po Hrvaški, ki stane 185 evrov, tretja pa je promocijsko gradivo podjetja.