Že pri vstopu na stran se zdi, kot bi plavali v oblakih. Foto: Facegloria
Že pri vstopu na stran se zdi, kot bi plavali v oblakih. Foto: Facegloria
Telefon
Administratorji Faceglorie preučijo vsako objavo, ki bi lahko bila sporna. Foto: Reuters

Družabno omrežje Facegloria si je zamislila skupina brazilskih evangeličanov in v zelo kratkem času je postalo velika uspešnica. Prejšnji mesec je stran začela delovati in od takrat se je nanjo prijavilo že 100.000 uporabnikov.

Pravila obnašanja na Faceglorii so jasna - prepovedana je uporaba 600 besed, med njimi tudi vsakršno preklinjanje, fotografije ali videoposnetki istospolnosti in opolzke vsebine, če ti je kakšna objava všeč, pa to pokažeš s pritiskom na gumb "Amen". Omrežje je sicer za zdaj na voljo le v portugalskem jeziku, a podjetna ekipa mladih računalničarjev načrtuje tudi različice v drugih svetovnih jezikih, pa tudi mobilno aplikacijo. Uporabnikom med klepetanjem s prijatelji v ozadju igra gospel glasba.

"Na Facebooku lahko pogosto vidimo nasilje ali pornografijo, zato smo želeli ustvariti omrežje, na katerem bi se lahko pogovarjali o Bogu, ljubezni in širjenju Njegove ideje," je dejal spletni oblikovalec Atilla Barros, ki je eden izmed štirih ustanoviteljev start-up podjetja. "Želimo postati globalni. Že smo kupili tudi domeno Faceglory v angleškem jeziku in v več drugih jezikih. Želimo se kosati s Facebookom in Twitterjem," je dodal.

Veliko povečanje števila evangeličanov
Izmed 202 milijonov Brazilcev jih 42 milijonov oziroma 22 odstotkov pripada evangeličanski veri, kar je velik porast v primerjavi z letom 1980, ko jih je bilo le šest odstotkov. Število katoličanov je v tem obdobju padlo z 90 na 63 odstotkov. Na Faceglorio se lahko prijavi vsak - a nato mora dobro paziti na svoje obnašanje. "Želimo biti tako moralno kot tehnološko boljši od Facebooka. Želimo, da bi vsi brazilski evangeličani začeli uporabljati naše omrežje," so dejali ustvarjalci. "Čistost" omrežja 24 ur na dan skrbno nadzoruje več kot 20 prostovoljcev, ki od primera do primera presojajo, ali bodo dovolili objavo kakšnega zapeljivega selfija v kopalkah. Administratorji razpravljajo tudi o primernosti vseh fotografij s tobakom ali alkoholom. A, kot trdijo, dela nimajo veliko.

Ekipa si želi, da bi v dveh letih imeli 10 milijonov uporabnikov.

Podobno družbeno omrežje sicer obstaja tudi za muslimane. Imenuje se Ummaland, deluje od leta 2013 in ima danes okoli 329.000 uporabnikov. Na tem omrežju je mogoče najti "razširjena pravila zasebnosti za ženske" in dnevne misli o islamu, dovoljene pa so le "razprave, ki so res pomembne", ne pa na primer opravljanje.