Katastrofa, ki je lani prizadela Japonsko, je naletela na največji odziv med uporabniki YouTuba. Foto: EPA
Katastrofa, ki je lani prizadela Japonsko, je naletela na največji odziv med uporabniki YouTuba. Foto: EPA

Visoko gledanost so imeli tudi volitve v Rusiji, nemiri na Bližnjem vzhodu, zrušenje odra v ameriški zvezni državi Indiana in nesreča italijanske križarke.

Raziskava, ki jo je med januarjem 2011 in marcem 2012 izvedlo ameriško raziskovalno središče Pew, je pokazala, da postaja YouTube čedalje pomembnejše zbirališče videonovic.

Izsledki raziskave so pokazali, da je gledalcev televizijskih poročil sicer še vedno več kot tistih, ki novice spremljajo prek YouTuba, a ta postaja čedalje pomembnejši vir novic. V petih od skupno 15 raziskanih mesecev so bile novice daleč najbolj oblegana tema na YouTubu, celo bolj kot zabava.

"To je medij, kjer se profesionalno novinarstvo prepleta z vsebinami, ki jih prispevajo uporabniki," je o YouTubu zapisala ameriška tiskovna agencija AP. "To je podlaga za novo obliko videonovinarstva. Odnos med ponudnikom novic in uporabnikom je bolj dinamičen," pa pravi Amy Mitchell, ki sodeluje pri projektu Project for Excellence in Journalism. Več kot tretjino najbolj gledanih videovsebin so namreč objavili uporabniki YouTuba - ponudniki novic so jih objavili več kot polovico, a ti posnetki so vsebovali tudi posnetke uporabnikov.