Narobe je bilo to, ker je v reklami nastopila ženska, ki je pokazala preveč gole kože. Foto:
Narobe je bilo to, ker je v reklami nastopila ženska, ki je pokazala preveč gole kože. Foto:
Veliko časopisov objavlja fotografije nagic in nagcev, a jim tega nihče ne očita. Foto: EPA

Tednik je namreč na naslovnici objavil fotografijo gole ženske zadnjice. Reklama je dvignila veliko prahu, saj je katoliški časopis, katerega naslov pomeni Krščanska družina, prvič v svoji zgodovini objavil golo telo. Golota je v italijanskih časopisih nekaj povsem običajnega, tako v reklamah kot tudi v člankih.

Urednik Antonio Sciortino je v sporočilu za javnost, v katerem se je opravičil, zapisal tudi: "Skromnost in poštenost so še vedno naše vrednosti in se jih ne odrekamo."

V reklami za kopalniške ventilacijske sisteme se je namreč skozi zamegljeno steklo kabine za prhanje videla gola ženska zadnjica. V reklami so poleg ženske zapisali še: "Če želite videti jasneje, pokličite električarja."

Sciortino je na začetku branil odločitev o objavi reklame. Med drugim je izjavljal, da njegovo uredništvo računa na zrelost bralcev. Zaradi pritožb pa si je vseeno premislil in se opravičil.