Beyonce je s sodelovanjem zadovoljna, saj je prepričana, da bo lahko delala s Pepsijem, brez da bi žrtvovala svojo ustvarjalnost (hkrati pa dobro zaslužila). Foto: Pepsi
Beyonce je s sodelovanjem zadovoljna, saj je prepričana, da bo lahko delala s Pepsijem, brez da bi žrtvovala svojo ustvarjalnost (hkrati pa dobro zaslužila). Foto: Pepsi
Beyoncejin lepi obraz bo krasil pločevinke Pepsija v omejenem številu. Foto: Pepsi

Med drugim se bo Beyoncejin obraz pojavil na omejeni seriji pločevink, nastopala pa bo tudi v novi kampanji za pijačo (del promocijskih dejavnosti bo tudi njen že peti tv-oglas za Pepsi v zadnjih desetih letih).

Pepsi bo sponzor njene turneje v letu 2013, promocijska kampanja pa bo sovpadala z izidom njenega novega albuma, ki je prav tako napovedan za naslednje leto.

Pepsi bo financiral tudi različne pevkine "kreativne projekte", ki sicer nimajo neposredne povezave z znamko, a bodo vključevali koncerte, videe in fotografske seanse, piše New York Times.

Beyonce naj bi nove pesmi predstavila pred nastopom na Super Bowlu 3. februarja 2013, ko bo med počasom zabavala gledalce na stadionu in milijone pred tv-sprejemniki. Tudi sponzor tega dogodka je Pepsi.

Pepsijev cilj je po poročanju New York Timesa povečati svoj ugled pri porabnikih, saj se želijo predstaviti v vlogi mecenov umetnosti in ne le plačati za zvezdniški obraz v oglasih.