Na avtomobilskem salonu v Tokiu se bo na Nissanovem razstavnem prostoru predstavila tretja različica piva. Foto: Nissan
Na avtomobilskem salonu v Tokiu se bo na Nissanovem razstavnem prostoru predstavila tretja različica piva. Foto: Nissan

Kot poudarjajo konstruktorji malega mestnega malčka z električnim pogonom, je bil prvi prototip pivo 1 le vizija morebitnega razvoja tovrstnih vozil, pivo 3 pa ponuja povsem konkretne oblikovne in tehnološke rešitve, ki so tudi dejansko izvedljive za serijsko proizvodnjo.

Trisedežnik s sredinsko nameščenim voznikovim delovnim mestom je prilagojen za uporabo v velikih urbanih središčih, kar med drugim pomeni, poleg povsem električnega pogona, tudi preprosto vodljivost in okretnost. Za polkrožno obračanje mu zadostujejo štirje metri širine, sistemi, vgrajeni v vozilu, pa opravijo vrsto funkcij samodejno ter prihranijo vozniku delo in stres.

Med najzanimivejšimi sposobnostmi vozila, ki bodo verjetno nekoč postale del vsakdanje serijske opreme, je možnost samodejnega parkiranja. Vozilo se poveže z ustrezno infrastrukturo, najde prosto parkirno mesto, se odpelje do njega, priključi na električno omrežje za polnjenje baterij, počaka na uporabnikov klic in se samodejno odpelje do zahtevane lokacije.