Porsche 911 GT3 cup je različica, namenjena preizkušnjam v prvenstvu enakovrednih modelov, kjer pridejo bolj do izraza sposobnosti voznikov. Foto: Porsche
Porsche 911 GT3 cup je različica, namenjena preizkušnjam v prvenstvu enakovrednih modelov, kjer pridejo bolj do izraza sposobnosti voznikov. Foto: Porsche

Od leta 1998 dalje so izdelali 2.395 vozil, prilagojenih za preizkušnje v okviru prvenstva Porsche Mobil, s katerimi bodo nadaljevali tudi v letu 2013. Pred kratkim so svečano predstavili najnovejšo različico dirkalnika, ki ima v primerjavi z bodočim serijskim modelom 911 GT3 dokaj malo prilagoditev, pogojenih s pravili prvenstva, je pa prvi športnik izdelan na osnovi sedme generacije Porschejeve ikone 911.

Porsche GT3 cup ima vgrajen 3,8-litrski motor, ki zmore pri 7.500 vrtljajih 338 kilovatov (460 KM) moči, kar je približno 10 KM več kot pri neposrednem predhodniku. S šeststopenjskim menjalnikom voznik upravlja s pomočjo ročic ob volanu, moč motorja se prenaša na zadnji par koles. Na jih so 31 centimetrov široke gume, kar je 10 milimetrov več kot pri prejšnji generaciji, sprednjim pa so dodali dva centimetra, kar pomeni skupno 27 centimetrov širine.

Kot poudarjajo pri izdelovalcu, so med drugim izboljšali tudi zavorni sistem, veliko pozornosti pa so namenili tudi varnosti voznikov in na novo zasnovali varnostno kletko ter reševalno odprtino na strehi vozila.

Kraj izdelave športnika ostaja tudi v prihodnosti Stuttgart-Zuffenhausen, kjer bodo dirkalne različice izdelovali na skupni proizvodni liniji s serijskimi cestnimi različicami. Vsak dirkalnik pa bodo individualno preizkusili in nastavili na testni progi v Weissachu, preden ga bodo izročili kupcem, ki bodo morali zanj odšteti vsaj 181.200 evrov, brez vračunanih dajatev.