Alfa romeo giulia je napoved boljših časov slavne italijanske avtomobilske znamke. V ta namen so prenovili tudi med ljubitelji avtomobilov prepoznaven logotip s simboloma lombardskim križem in kačo milanske renesančne dinastije Viscontijev. Foto: Alfa Romeo
Alfa romeo giulia je napoved boljših časov slavne italijanske avtomobilske znamke. V ta namen so prenovili tudi med ljubitelji avtomobilov prepoznaven logotip s simboloma lombardskim križem in kačo milanske renesančne dinastije Viscontijev. Foto: Alfa Romeo

Alfa Romeo je na 105. obletnici podjetja v predmestju Milana uradno predstavil limuzino giulia. Za zdaj v športni izvedenki quadrifoglio z zmogljivim V6 biturbo bencinskim agregatom s 317 kilovatov moči.
Giulia se uvršča v premium avtomobilski segment, na trgu, predvidoma v prvem četrtletju prihodnjega leta, bo konkurirala audiju A4, BMW-ju serije 3, mercedes-benzovemu razred C ... Tudi športnim različicam omenjenih modelov, saj izvedenko quadrifoglio poganja šestvaljni biturbo bencinski agregat s 317 kilovati moči, ki poganja tudi maseratija quattroporte in ghibli, pomagali pa so ga razviti pri Ferrariju.
Pri Alfi so ob razkritju dejali, da ima giulia vse ključne elemente, zaradi katerega so njihovi avtomobili med najbolj priljubljenimi na svetu. Ti elementi so prepoznaven italijanski dizajn, inovativni pogonski sklopi - šestvaljnik je opremljen s tehnologijo, ki omogoča izklop valjev, zato Italijani obljubljajo, da je tudi s šestvaljnikom giulia gospodarna z gorivom, ima najboljše razmerje med maso vozila in močjo agregata ter številne tehnične rešitve.
Več moči kot pri BMW-ju M3
Aluminijasti pogonski agregat v giulii quadrifoglio zmore 57 kilovatov moči več kot prav tako 3,0-litrski biturbo pogonski agregat v BMW-ju M3 in toliko kot športni mercedes-benz AMG C63 S, ki ima večji biturbo 4,0-litrski V8 motor. Športna giulia od 0 do 100 km/h pospeši v 3,9 sekunde, BMW M3 v 4,1 sekunde, Mercedes AMG C63 S v okroglih 4,0 sekunde.
Alfa bo na prodaj s pogonom na zadnji kolesni par in ročnim menjalnikom, pozneje pa tudi s pogonom na vsa štiri kolesa, zatrjujejo Italijani, ki pravijo, da ima giulia najdaljšo medosno razdaljo v svojem razredu in s tem najprostornejšo potniško kabino. Pokrov motorja in streha sta izdelana iz lahkih materialov, tudi ogljikovih vlaken, skupna masa je 1.530 kilogramov.
Inženirji so limuzini, pozneje bo na voljo tudi kot karavan, namenili sistem za razporejanje nadzora vektorskega navora, izboljšan Alfin DNA-sistem s štirimi režimi vožnje, razporeditev teže je popolnoma enakomerno razporejena med prednjim in zadnjim delom, razmerje med maso in močjo je 2,99 kilograma na eno konjsko moč.
Prodajati jo želijo Američanom
"Giulia bo ključna za ponoven vzpon Alfe. Največji izziv bo prodor na ameriški trg," je na predstavitvi razmišljal eden izmed predstavnikov IHS Automotive, kjer predvidevajo, da bi lahko v ZDA na leto prodali 40.000 modelov giulia. Za primerjavo, Alfa je lani v celem letu prodala vsega 68.000 vozil. Italijani so optimistični in upajo, da bo prodaja že leta 2018 poskočila na 400.000 modelov na leto, napovedujejo pa prihod kabrioleta, več športnih terencev in križancev ter tudi večjo limuzino.