Avtomobilnost
(6)

Poudarki

  • Angela Merkel na salonu v Frankfurtu
  • Poziv avtomobilistom za zmanjšanje izpustov
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 5.0 od 2 glasov Ocenite to novico!
false
Merklova je avtomobilske proizvajalca pozvala k omejevanju izpustov. Foto: Opel

Dodaj v

Angela Merkel od avtomobilistov zahtevala zmanjšanje izpustov

Obisk avtomobilskega salona
18. september 2017 ob 06:50
Frankfurt - MMC RTV SLO

Nemška kanclerska Anglela Merkel je ob obisku avtomobilskega salona v Frankfurtu proizvajalce pozvala k večjemu trudu v boju proti podnebnim spremembam.

Merklova, ki je predzadnji obisk salona izkoristila predvsem za poziv proizvajalcem k zaposlovanju migrantov, se je tokrat posvetila onesnaževanju. Izrazila je zadovoljstvo v zvezi z napredkom, ki ga nemški proizvajalci dosegajo na področju električne mobilnosti, ter poudarila podporo vlade pri razvoju alternativnih virov pogona. Dodala je, da mora avtomobilska industrija ostati konkurenčna, pri čemer zahtevamo tudi čist zrak in mobilnost za ljudi.

Poziv tujim proizvajalcem
Merklova je domačim proizvajalcem sporočila, da je nemško gospodarstvo krepko in zdravo, toda ne smejo zaspati na lovorikah, avtomobilska industrija pa si mora povrniti zaupanj in verodostojnost. Njene besede se nanašajo na afero Dieselgate, pri čemer je poudarila, da je treba čim prej posodobiti programsko opremo dizelskih motorjev. Nato se je obrnila tudi na tuje proizvajalce in jih pozvala k sodelovanju pri zmanjševanje škodljivih izpustov ter ohranjanju čistega zraka

Zaščita podnebja ima popolno prednost
Vse države se morajo potruditi na področju izpustov, pri čemer mora avtomobilska industrija zaradi velike urbanizacije, ki poteka na Kitajskem, prispevati k inovacijam in najti prepričljive rešitve na področju povezljivosti in deljene uporabe avtomobilov, saj moramo vsi prisluhniti tem spremembam. Omejiti moramo podnebne spremembe, zlasti segrevanje. A zato, da bi lahko to storili, potrebujemo bolj zanesljive teste, je poudarila kanclerka, pri čemer je imela v mislih evropske standarde. Toda ravno med njenim govorom je evropsko združenje avtomobilskih proizvajalcev ACEA predlagalo preložitev zmanjšanja izpustov CO2 pri avtomobilih za 20 odstotkov z leta 2021 na leto 2030.

Proizvajalci želijo več časa
Konec letošnjega leta bo Evropska komisija objavila cilje glede izpustov. Po besedah Dietra Zetcheja, predsednika združenja ACEA in obenem prvega moža skupine Daimler bo šlo za zelo zahtevne cilje. Ti cilji bodo odvisni od dejanskega povpraševanja po električnih avtomobilih ter od ponudbe polnilne infrastrukture. Zato bo treba leta 2025 opraviti pregled položaja ter te cilje prilagoditi navzgor ali navzdol.

Martin Macaol
Prijavi napako
Komentarji
Skippy
# 18.09.2017 ob 10:57
Politiki so navajeni zahtevati vse mogoče, tudi tisto, kar inženirsko ni dosegljivo. Potem pa se čudijo ...
johndeer
# 18.09.2017 ob 11:55
Enkrat goljuf, za vedno goljuf. Ponosen sem, da sem sposoben takšnim obrniti hrbet.
HOR
# 18.09.2017 ob 10:25
Pa se naprej zapirajo nuklearke, ki prakticno nimajo izpustov in zato se vedno ca 50% elektrike pridobivajo iz premoga in to vecino iz najbolj eko spornega domacega lignit tako, da v Nemciji elektro avtomobile 50% poganja premog, CO2 emisije pa zato zadnja leta narascajo namesto, da bi padale...
Luka Novak
# 18.09.2017 ob 08:23
V Nemčiji so pred vrati volitve, ker je avtomobilska industrija ključna industrija nemškega gospodarstva, Merklova ni nič drugega kot pihala na dušo avtomobilskim velikanom. Sicer pa je že iz preteklosti znana kot t.i. avtomobilska kanclerka.

Dieselgate je preteklost, od 1. septembra letošnjega leta morajo avtomobilske tovarne meritve izvajati po novem protokolu, dovoljeno odstopanje za dizle = 2,1. Kar pomeni : avto pri meritvi v prostem prometnem toku mejo, postavljeno za laboratorijsko meritev (80 mg NOx/km) lahko preseže največ za faktor 2,1 oz. do 168 miligramov dušikovih oksidov na kilometer

Sodeč po najnovejših testiranjih je VW (2,0) edini ustrezen novemu protokolu, blizu so Audi, BMW/Mini in VW celotna skupina (2,4). Sledijo MB (4,2), Jaguar/Land Rover (4,3), Mazda (4,4) Peugeot/Citroën (4,6) itd., najslabši pa so Renault/Dacia (11,1), Fiat/Chrysler/Jeep (8,6), Volvo (6,7) itd.
ivod
# 21.09.2017 ob 10:06
... škoda ... da nimamo namesto Teš 6 raje Jek-2 ... pa še Mure ne bi bilo potrebno zjebat ...
Luka Novak
# 18.09.2017 ob 08:47
Edit : če hočete pihat na dušo dizel haterjem, omenite t.i. proteste proti dizlu pred vrati sejma
Kazalo