Avtomobilnost

Poudarki

  • Prvi avstrijski hiperšportnik
  • Poganja ga bencinski V8 s 1.325 "konji"
Avstrijski hiperšportnik zmore več kot 1.300 "konjev". Foto: Milan Automotive

Dodaj v

Avstrijci s hiperšportnikom proti Koenigseggu in Bugattiju

Milan red
2. avgust 2018 ob 08:00
Leobersdorf - MMC RTV SLO

Malo avstrijsko podjetje, imenovano Milan Automotive, se želi meriti z velikimi igralci iz razreda hiperšportnikov, kot sta Koenigsegg in Bugatti.

Naši severni sosedje želijo skočiti v zelje velikim uveljavljenim proizvajalcem hiperšportnih avtomobilov z eksotičnim modelom, imenovanim red. Tega poganja s štirimi turbinami podkrepljeni 6,2-litrski bencinski motor V8, ki razvije 974 kilovatov (1.325 KM) moči in neverjetnih 1.400 Nm največjega navora ter jih prenaša na zadnji kolesi prek dvosklopčnega sedemstopenjskega menjalnika.

2,47 sekunde do 100 km/h
Avtomobil podobno kot bugatti chiron do stotice potrebuje 2,47 sekunde. Pospešek od 0 do 200 kilometrov na uro traja 5,46 sekunde do tristotice pa 9,98 sekunde. Končna hitrost presega 400 kilometrov na uro, Avstrijci pa ob tem zagotavljajo, da red zmore stranske pospeške 2,6 G.

Zverina meri 4.74 metra v dolžino, 2,16 metra v širino ter seže malce manj kot 1,2 metra v višino. Njena medosna razdalja znaša 2,75 metra, skupna masa pa zahvaljujoč gradnji iz ogljikovih vlaken le 1.300 kilogramov. Varno zaustavljanje ji zagotavljajo Brembovi zavorni koluti iz keramike in ogljikovih vlaken s šestbatnimi čeljustmi spredaj in štiribatnimi zadaj.

Za vsakdanjo uporabnost, denimo za vožnjo čez hitrostne ovire, skrbi povečana oddaljenost od tal, ki karoserijo z običajnih 90 milimetrov pomakne na 135 milimetrov od tal.

Izdelali bodo le 99 primerkov, pri čemer naj bi jih bilo 18, kljub ceni, ki znaša okoli dva milijona evrov, že prodanih.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
copcop
# 02.08.2018 ob 10:02
2 milijona evrov? Sitnica.
severnik
# 02.08.2018 ob 09:33
Prednji del je odbito dober :)
ArnThor
# 02.08.2018 ob 09:45
Zadnji del spominja na R8 ali pa LFA ...
The Stig
# 02.08.2018 ob 11:02
Popolnoma se strinjam z virus99!

Pozabljiva igrača s hitro minljivim dizajnom
Guinness
# 02.08.2018 ob 13:42
Avto je poseben in le malo jih bodo izdelali - to je tisto, kar privlaci potencialne kupce taksnih vozil, ne pa kaj si rtv forumasi mislijo o dizajnu.

Sicer pa posebni avti v tako omejenih serijah so ponavadi tudi dobra investicija. Cist mozno, da se bodo dobro ohranjeni v prihodnosti prodajali za precej vec, kot je sedaj nakupna cena.
judoka
# 02.08.2018 ob 09:43
Hud, neobicajen dizajn...
Bivši uporabnik
# 02.08.2018 ob 16:45
Rimac šola vse te "hiperšportnike"

kako zapeljat v grapo.
2px_orbitala
# 02.08.2018 ob 09:23
Lahko se skrije pred Cliom. Nikoli ne bo toliko prodajan, nikoli ne bo tako priročen za vožnjo po mestu, nikoli ne bo tako lahek za parkiranje, nikoli ne bo tako lep, nikoli ne bo pokuril tako malo bencina.
kingeston
# 03.08.2018 ob 12:07
2px_orbitala znova halucinira ker je grozdje tako zelo kislo??

drugače pa mi ni ušeč, bi raje lamborginija imel za ta rang.
madli
# 02.08.2018 ob 13:26
Uf, tu pa je še "Small loan of a million dollars" premalo za taki avto :D

Ne vem no, jaz bi še vedno raje kako Teslo mel, če bi imel preveč denarja
Hijena
# 02.08.2018 ob 15:28
@ LepaHrvaska
# 02.08.2018 ob 10:25
Važno je, da Rimac poje tega Milan Automotive Red
Pa poglejmo:
0-100 KM navor hitrost
Rimac 1.85 1914 2300 400+
MAR 2.47 1325 1400 400+
Skippy
# 02.08.2018 ob 13:50
Ta svet je očitno res v ku...

Če je slučajno ta tip mislil ceno za avto - se naj vpraša drugače: če on kupi avto z dodano vrednostjo 2.000 evrov, je to denar, ki ostane za nagrado lastniku, delavcem in za investicije.

Pri takšnem avtu je dodana vrednost vsaj 1 milijon - kar pomeni, da bodo večji del pogače dobili tudi delavci. In takšna dodana vrednost je gonilo razvoja in visokih plač, ne pa tisti, ki kupujejo poceni.

Zato je njegova izjava popoln nesmisel in kaže koliko ceni delo.
SatanClaus
# 02.08.2018 ob 10:21
Zakaj pa takšne moči ne prenašajo na vsa štiri kolesa, ampak zgolj na zadnji dve?
oziris.va
# 02.08.2018 ob 13:30
severnik
# 02.08.2018 ob 09:33

Prednji del je odbito dober :)


Zadnji tudi ni slab. Oblikovno se mu vsekakor ni treba skrivati.
Pistorius
# 02.08.2018 ob 09:53
Ta svet je očitno res v ku...
Jože Gorišek
# 02.08.2018 ob 10:38
Že pred leti je naš inženir Andrej Pečjak z ekipo pošolal vsa svetovna podjetja ki so se ukvarjala z el. avtomobili. Zanima me kaj se je zgodilo z njim?
Skippy
# 02.08.2018 ob 13:39
Ta svet je očitno res v ku...

Ker??
virus99
# 02.08.2018 ob 10:21
Neumen dizajn, kičast na način, da 18 letniki rečejo "kok je hud". Izgleda kot igračka.
Tehnične zmogljivosti pa itak štejejo le nekaj časa, dokler jih nova tehnologija ne povozi.
Edino dizajn te drži v kulturi skozi čas.
Pozabljivo.
mjurma2
# 02.08.2018 ob 11:07
Sicer je ogaben. Ampak vseeno super!
LepaHrvaska
# 02.08.2018 ob 10:35
Seveda zgoraj ne govorim o Rimac u amoak o slovenskemu "avtu" Tusek.
LepaHrvaska
# 02.08.2018 ob 10:25
:))) Rimac ni drugega kot Ceski (ali Slovaski) k8. Avto ki se ga kupi kot kit in sestavi v garazi. Samo motor so zamenjali. Tipicna slo potegavscina. Malo se prej pozanimaj...
LepaHrvaska
# 02.08.2018 ob 10:27
@virus.... ko bodo (nikoli) slovenci zmozni kaj takega ( avto s lastnim motorjem , dizajnom, itd itd) se oglasi....
Hijena
# 02.08.2018 ob 10:14
Rimac šola vse te "hiperšportnike"
Kazalo