Avtomobilnost

Poudarki

  • 5,9-litrski V12 razvije skoraj 600 "konjev"
  • Izdelali bodo le 210 primerkov
Najbolj športni rapide se bo lahko postavil ob bok mercedesu-AMG S 63. Foto: Aston Martin

Dodaj v

Britanska športna limuzina za 210 izbrancev

Aston Martin rapide AMR
13. junij 2018 ob 07:03
Gaydon - MMC RTV SLO

Aston Martinov športni oddelek se je lotil hišne limuzine rapide in ustvaril zverino, ki se lahko meri z mercedesom-AMG S 63.

Pri Aston Martinu je v zadnjem času zelo živahno. Pred kratkim so predstavili novi vantage, obenem pa razvijajo tudi modela DBS superleggera in električno različico rapida. Prav ta limuzina bo konec letošnjega leta dobila tudi športno izvedbo, imenovano rapide AMR. Šlo bo za na 210 primerkov omejeno serijo, ki bo nastala v športnem oddelku Aston Martin Racing.

Sodeč po oznaki bi lahko sklepali, da gre za podobno rešitev, kot so jo ubrali pri modelu DB11 AMR, a bi se zmotili. DB11 AMR bo namreč nadomestil model DB11, medtem kot gre pri rapidu AMR za posebno omejeno serijo osnovnega modela.

Športni limuzini so namenili nadgrajeno vzmetenje, ki so ga razvili s preizkušanjem na Nürburgringu. Poleg tega so zanjo izbrali 21-palčna kovana platišča iz lahke litine, pnevmatike Michelin Super Sport ter izboljšan zavorni sistem, ki se na prednji premi pohvali s 40-centimetrskimi koluti.

Bolj aerodinamičen
Poleg tega je rapide AMR podedoval tudi volanski obroč iz ekskluzivnega modela one-77 ter aerodinamične dodatke. Za boljši oprijem so zasnovali nov spojler na spodnjem delu sprednjega odbijača, dodatne pragove, zadnji usmerjevalnik zraka ter majhen zadnji spojler, pri čemer so vsi deli izdelani iz ogljikovih vlaken. Sprednja maska je na las podobna tisti od dirkalnika vantage AMR pro.

Za pogon skrbi enak 5,9-litrski atmosferski motor V12 kot poganja "osnovni" model, ki pa je za športno različico pridobil nekaj moči in namesto 411 razvije 432 kilovatov (588 namesto 559 KM). Kljub dodatni moči pospešek od 0 do 100 kilometrov ostaja enak kot pri osnovnem modelu in znaša 4,4 sekunde.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
Jazst2
# 13.06.2018 ob 11:54
Admin,

nekdo svinja s temi reklamnimi sporočili (Mahony, Victoria Hogue) in to počne na ogromno portalih. Malo močnejšo besedo izbrišeš v minutah, tole svinjarijo pa kar pustiš?
Mitcho_Buchannon
# 13.06.2018 ob 15:50
Kaj ima to prtljažnik z nekim rumenim selotejpom fiksiran, da se ne odpira?
FrancL
# 13.06.2018 ob 12:43
@Jazst2

Točno tako! Pa niti ne malo močnejše besede, temveč tudi vsako kritiko na njihov račun!
Strummer
# 13.06.2018 ob 08:18
Ze nov izgleda 15 let star.
Jazst2
# 13.06.2018 ob 07:58
Aston Martin - moje mokre sanje :)
rdečinavijač
# 13.06.2018 ob 09:18
Če že iščete konkurenta je to bolj Panamera turbo S kot pa Mercedec S AMG.
E24
# 13.06.2018 ob 12:50
..."atmosferski motor V12." ... To je to. Vse ostalo so malenkosti...
kingeston
# 13.06.2018 ob 15:06
tisti ki se je vozil v jonny inglišu je še bil kje najlepši aston martin. takšnega bi imel
Luka Novak
# 13.06.2018 ob 13:23
Lanski koncept (Ženeva), predstavitev 24 ur Le Mans, izhodiščna cena skoraj 230 tisočakov (229.950 eur, Nemčija).

Gre pa že malce zastarelo zadevo (2010), ki je vmes doživela nekaj lepotnih popravkov + posodobitev tehnike (=Rapide S), sedaj so ga še dodatno približali tlom (10 mm), izboljšali zavore, aerodinamiko itd. (=AMR).

Z Mercedesom S (AMG, Brabus ..) se bo težko meril, Brabus Rocket 900 npr. ima slabih 300 PS več (603 vs 900 PS ter slabih 600 Nm več (630 vs 1200 Nm). Brabus Rocket ima dodatno omejen navor v prid daljši življenjski dobi menjalnika (sicer bi imel 1500 Nm). AM Rapide AMR je predvsem MB S (AMG, Brabus ..) alternativa za tiste, ki prisegajo na britansko znamko, avtomobile ...
maher
# 13.06.2018 ob 12:43
Astoni, do nedavnega zame najlepši športni avtomobili, so se oblikovno očitno izpeli.
Tale "limuzina" je res beda - banalizacija in razvrednotenje sicer mojstrskega dizajna.
drak
# 13.06.2018 ob 12:09
Brezveze, neka promocija luksuznih avtomobilov. Aston Martin, ne vem kakšni mercedesi, bmw-ji, audiji, volvoti.. navadna raja vozi avtomobile vredne 5 jurjev max, zakaj raje ne bi napisali kakega prispevka o avtomobilih, ki si ga povprečen državljan lahko privošči.
Ed Rush
# 13.06.2018 ob 09:11
Navadn.
kingeston
# 13.06.2018 ob 15:07
samo res; ne pametuj kaj bi s takim avtom, ker v tvoji komunistični pravljici takega avta nobeden ne more kupiti...
Machete
# 13.06.2018 ob 11:16
Tole, kot je že nekdo omenil, res izgleda kot ostanek razvoja iz začetka desetletja ali še prej. Poglejte si raje novega Mclarna 720S, tole se proti njemu skrije na čisto vseh frontah.
Hijena
# 13.06.2018 ob 09:29
Pod pokrovom najbrž ni razlike med Astonom in Mercedesom
GeorgeB
# 13.06.2018 ob 08:53
Mercedesu AMG S63 niti do popka ne seže.. Sploh pa notranja oprema, pogonski sklop, vključno z menjalnikom in vzmetenje. Za angloljubce bo, za tiste, ki iščejo špico pa je to za ta denar Mečka.
SamoRes
# 13.06.2018 ob 08:01
Kaj boš s takšnim avtom, ko se lahko pelješ 50, 90 in 130.
Če potrebuješ za kazat drugim je bolje da si postaviš helikopter na dvorišče.
Kazalo