Mazda je pri drugi generaciji ohranila osnovni koncept svojega najbolje prodajanega modela v Evropi. Foto: Mazda
Mazda je pri drugi generaciji ohranila osnovni koncept svojega najbolje prodajanega modela v Evropi. Foto: Mazda

Novinka je ohranila silhueto predhodnega modela, a dobila bolj zašiljene sprednje in zadnje luči ter novo strešno linijo. V primerjavi s predhodnikom je 10 milimetrov širša in ima za 35 milimetrov nazaj pomaknjena stebrička, ki prispevata k boljši preglednosti.

Notranjost je oblikovana v poznanem Mazdinem slogu, pri čemer je najopaznejši 17,8-centimetrski (7-palčni) zaslon multimedijske naprave na vrhu armaturne plošče. Instrumentna plošča je opremljena z 11,7-centimetrskim (4,6-palčnim) barvnim zaslonom, omeniti pa velja tudi malce višji sredinski greben in posledično višje postavljeni ročici ročnega oziroma samodejnega menjalnika.

S poznanimi motorji
Najmanj sprememb prinaša motorna paleta, ki bo v Evropi vključevala dvolitrski bencinski štirivaljnik skyactiv-G in 2,2-litrski štirivaljni turbodizel skyactiv-D, čez lužo pa 2,5-litrski štirivaljni bencinar skyactiv z neposrednim vbrizgom. Vsi našteti stroji bodo na voljo z ročnim ali samodejnim menjalnikom, kupci pa bodo lahko izbirali med različicami s pogonom zgolj na sprednji ali na vsa štiri kolesa.

Pri Mazdi poudarjajo tudi izboljšano vzvojno trdnost karoserije, kar so dosegli z izdatnejšo uporabo jekla visoke trdnosti, zlasti za stebričke A in B.

Novost pri tem modelu so še sistem za prepoznavanje prometnih znakov s prikazom na barvnem zaslonu na instrumentni plošči, projiciranje podatkov na vetrobransko steklo, električni pomik prtljažnih vrat z daljinskim upravljanjem ter sistem nadzora vektorjev navora za boljšo vodljivost.

Prodaja bo na Japonskem stekla februarja prihodnje leto, drugi trgi bodo sledili kmalu zatem.