Prenovljena octavia je presenetila z deljenimi žarometi v slogu starega mercedesa razreda E. Foto: Škoda
Prenovljena octavia je presenetila z deljenimi žarometi v slogu starega mercedesa razreda E. Foto: Škoda

Najočitneje in presenetljivo je spremenjen sprednji del z deljenimi žarometi, ki prikličejo v spomin mercedes razreda E izpred nekaj let. Poleg tega sta rahlo preoblikovana tudi motorna maska ter sprednji odbijač. Zadaj so spremembe skoraj neopazne, prenovo pa zaokrožujejo nove karoserijske barve ter nov dizajn platišč iz lahke litine.

Malce manj očitne so spremembe v notranjosti. Čehi poudarjajo boljše materiale, takoj pa opazimo večji, 23,4-centimetrski zaslon nove multimedijske naprave. Ta med drugim vključuje modul za SIM-kartico in dostopno točko za povezavo s spletom, razume pa se tako z Applovimi telefoni kot s telefoni s sistemom android.

Ob nespremenjenih merah zunanjosti ostajajo nespremenjene tudi mere potniškega prostora in prtljažnika. Zadnji pri kombilimuzinski izvedbi sprejme 590, pri karavanski pa 610 litrov prtljage.
Tudi z najmanjšim trivaljnikom
Motorna paleta bo vključevala pet bencinskih in štiri dizelske motorje, od litrskega trivaljnika s 63 kilovati (86 KM) do dvolitrskega stroja s 135 kilovati (184 KM). Poleg ročnega bo skoraj pri vseh različicah na voljo tudi dvosklopčni menjalnik DSG, pri močnejših bencinskih in dizelskih različicah tudi štirikolesni pogon.

Omeniti velja tudi razširjen nabor asistenčnih pripomočkov, pri katerih ne bodo manjkali sistem za prepoznavanje pešcev in samodejno zaviranje v sili, nov parkirni pomočnik, sistem za spremljanje dogajanja za vozilom ter celo sistem za samodejno manevriranje pri vzvratni vožnji s prikolico, ki smo ga prvič videli pri passatu.
Prodajalci bodo začeli sprejemati naročila še pred koncem letošnjega leta, prvi primerki pa bodo na voljo kmalu po novem letu.