Digitalne plakate so namestili po večjih avstralskih  mestih. Foto: M&C Saatchi
Digitalne plakate so namestili po večjih avstralskih mestih. Foto: M&C Saatchi

Na avstralskih ulicah so namestili interaktivne plakate, ki so sposobni prepoznati avtomobil, ki se pelje pod njimi, in prilagoditi reklamni oglas znamki vozila.
Na fotografiji so delovanje sistema demonstrirali z znamko Lexus, ki je želela oglaševati svojega novega športnega terenca. Avtor tega zanimivega oglaševanja je avstralsko podjetje M & C Saatchi Australia.
Ko se je pod plakatom pokazalo vozilo konkurenčne znamke, na primer range rover evoque, se je na plakatu pojavilo sporočilo: "Pozdravljen, beli evoque, nikoli ni prepozno, da prestopiš na drugo stran." Hkrati se je pojavila reklama za lexusovega športnega terenca. Voznikom audijev se je prikazalo enako sporočilo, medtem ko so vozniki mercedesov prejeli sporočilo: "Nebesa so se odprla. To je novi lexus NX."
Voznik ostane anonimen
Sistem deluje s pomočjo kamere, ki je nameščena 300 metrov pred digitalnim plakatom. Kamera snema vsa mimo vozeča vozila, hkrati pa prepoznava njihove znamke, konkreten model avtomobila in njegovo barvo. V sistem je vključenih več kot 80 različnih sporočil, kamere pa ne posnamejo voznikov.
Podoben sistem je na avstralskih ulicah uporabilo tudi podjetje Porsche, a je bil oglas usmerjen le na lastnike vozil premim nemške znamke. Ko se je mimo plakata pripeljal porsche, se je na njem pojavilo sporočilo: "Enostavno je prepoznati porscheja v gneči."
Kreativni direktor podjetja M & C Saatchi Ben Welsh o novi tehnologiji pravi: "Gre za ambiciozno in inovativno zamisel, kako lahko digitalni plakat komunicira z voznikom. Želeli smo ponuditi nekaj novega in mislim, da je to zanimiv in na neki način zabaven način predstavitve avtomobilov."