Alfieri bo prišel leta 2019, njegova električna različica pa bo sledila leto pozneje. Foto: Maserati
Alfieri bo prišel leta 2019, njegova električna različica pa bo sledila leto pozneje. Foto: Maserati

O tem, da naj bi Maserati predstavil električni model, se govoir že več mesecev, k čemur je s svojimi izjavami prispeval tudi veliki vodja skupine Fiat Chrysler Automobiles, Sergio Marchionne. Zdaj je vodja Maseratija za severno Evropo, Peter Denton, za angleški just auto potrdil, da načrtujejo proizvodnjo električne različice modela alfieri.

V6 ali elektrika
Čeprav se je pod pokrovom koncepta vrtel atmosferski V8, bo bencinsko različico alfierija, ki bo predstavljal vrh ponudbe italijanskega trizoba in se bo postavil ob bok porscheju 911 in jaguarju F-type, poganjal V6 z dvema turbinama. Različica s pogonom na zadnji kolesi bo zmogla 301 kilovat (410 KM), različici štrikolesnim pogonom pa 331 oziroma 382 kilovatov (450 oz. 520 KM). Glede na to, da bo na voljo tudi v električni izvedbi, bo to najverjetneje prvi model te znamke, zasnovan na novi platformi za tovrstni pogon.

Kupeju bo sledila tudi odprta različica alfieri cabrio, a še prej bosta naslednika dobila modela granturismo in grancabrio, ki bosta slonela na enaki platformi kot limuzina ghibli in športni terenec levante. Oba bosta ohranila sedežno zasnovo 2+2, vendar v bolj kompaktni obliki, ki bo omogočala doseganje manjše porabe in manjših emisij. A tudi na njiju bo treba počakati vsaj še dve leti.

Do takrat želijo pri Maseratiju doseči prodajo 75.000 vozil na leto. Glavno vlogo na poti do tega cilja bosta imela ghibli in levatne, pri čemer se bo moral ta izkazati predvsem v Združenih državah Amerike in na Kitajskem.