Avtomobilnost

Poudarki

  • Evropski avto leta 2017 je peugeot 3008
  • Drugo mesto je osvojila alfa giulia
  • Tretje mesto je šlo mercedesu razreda E
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.9 od 14 glasov Ocenite to novico!
false
Z modelom 3008 je Peugeot odnesel domov že peti naslov evropski avto leta. Foto: EPA

Dodaj v

Evropski avto leta 2017 je peugeot 3008

Na koncu izbora
7. marec 2017 ob 05:53
Ženeva - MMC RTV SLO

V Ženevi so pred odprtjem 87. avtomobilskega salona razglasili evropski avto leta 2017. Žlahtni naslov je letos pripadel peugeotu 3008.

V Ženevi se je končal letošnji izbor za evropski avto leta. Zmagovalca je izmed sedmih finalistov izbrala žirija 58 novinarjev iz 22 evropskih držav. Poleg peugeota 3008 so se na koncu za naslov potegovali še alfa romeo gilulia, citroën C3, mercedes razreda E, nissan micra, toyota C-HR in volvo S90.

Peugeotov križanec je s 319 glasovi premagal alfo giulio, ki jih je zbrala 296. S tem je francoski lev osvojil že peti naslov najboljšega na stari celini, kar mu je nazadnje uspelo pred tremi leti z modelom 308. Na tretje mesto se je s 197 glasovi tokrat uvrstil Mercedes-benz razreda E.

Z razglasitvijo so ugasnili Alfini upi o vrnitvi naslova, ki ga je nazadnje leta 2001 osvojil model 147. Veliko dlje kot Alfa Romeo pa na nov naslov čakajo pri Mercedesu, saj se je z njim nazadnje okitil model 450 leta 1973.

Letos je naslov evropski avto leta že drugo leto zapored osvojil isti model, ki je pred tem postal tudi slovenski avto leta. Lani so se obeh zmag veselili pri Oplu z novo astro.

Končna razvrstitev sedmih finalistov

1. Peugeot 3008 (319)
2. Alfa romeo giulia (296)
3. Mercedes razreda E (197)
4. Volvo S90 (172)
5. Citroën C3 (166)
6. Toyota C-HR (165)
7. Nissan micra (135)

Martin Macarol
false
Mercedes-Benz razred E
Volvo S90
Citroën C3
false
false
Prijavi napako
Komentarji
Sussudio
# 07.03.2017 ob 07:17
naslov najboljšega na stari celini

Ta lestvica nima nobene veze z dobrim ali manj dobrim...
yoda
# 07.03.2017 ob 08:27
@ krpanka
linije so take zaradi aerodinamike. Posledično je zaradi takih linij manjša poraba goriva.
Franc Jozef
# 07.03.2017 ob 08:40
To tekmovanje za avto leta mi je že on nekdaj ena neumnost. Avto leta izbirajo neki narcisoidni novinarji, ki se imajo za neke strokovnjake, v resnici za s fehtanjem proizvajalcev za testne avtomobile zdravijo neke svoje komplekse. Če prebereš kakšen test avtomobila teh novinarjev, ne veš če je kaj narobe z njimi ali s tabo.
aless70
# 07.03.2017 ob 08:55
@Franc Jozef

Itak.
To je samo "marketinška dejavnost" in show zaradi showa - samo sebi namen.
Sem pred 10+ leti enkrat slučajno na TV naletel na izbor avta leta in tam pokaže občinstvo v katerem za mizami sedijo pari maltene v večernih toaletah.
A ni to bizarno, da se max. zrihtaš, žena v večerno obleko in jo pelješ na izbor avta leta :-).
Kakšen blef - pa saj tudi prisotni (upam) to razumejo in so tam zaradi službenih obveznosti.
Je treba poganjati prodajo, ker če avto industrija kihne imamo recesijo, "dok kažeš keks".
.
Za tiste, ki jim pa to res toliko pomeni - ja nč, uživajte.
Jaz sem pač čuden :-).
Rudko
# 07.03.2017 ob 08:44
Mejdunej, pa prestižni avtomobili, orka dile, ta ''bogati'', ki imate dosti pod palcem, kup'te kdaj kakega Fiata, pa boste videli, da se kar pošteno kosajo z vašimi ''izbranci'', materhorn, da je res!!!! Vozim Fiat Punto Grande, po 135.000 prevoženih kilometrih, imel je večji poseg v motor (menjava jermena) pri 70.000 prevoženih kilometrov, nikjer še rjav, vseskozi na prostem pod milim nebom, pa ga ne zamenjam za nobenega vašega ''lepotca''!!!!!!!
kefig11
# 07.03.2017 ob 08:43
avto ni bil nikoli le za prevoz od točke a do točke b.
pav ima perje, človek pa avto, obleke, hišo itd. v primeru majhnega lulčka se skupne potrebe le še potencirajp. kar pa še ne pomeni, da imajo tisti, ki uporabljajo avto zgolj za prevoz od točke a do točke b, velikega.
Luka Novak
# 07.03.2017 ob 06:35
Čestitke !

Zanimiv izbor novinarjev (kako so glasovali Nemški vs Italijanski vs Francoski .. novinarji za Nemške vs Italijanske vs Francoske .. kandidate).
Machete
# 07.03.2017 ob 10:46
pozitivc, tudi meni ne gre.
Ko so ravno ščistili linije in posekali vse te baročne krivulje tam recimo 2010, sedaj spet udejanjajo bolj organske oblike, kar mi totalno ne potegne. Mercedes na sliki je katastrofa, da ne omenjam azijcev. Še trdnjava oblike imenovana BMW bluzi. Nova petka je dokaj brezvezna, zdi se mi da so se izgubili vsaj na sprednjem koncu avta.
as19
# 08.03.2017 ob 10:17
Luka Novak

o kakšni stopnici sanjaš? pri obeh vozilih je prtljažnik v dveh nivojih (pri 3008 lahko polico tudi zapelješ ven in ob podrtih sedežih lepo raven poden)

pomične posamične sedeže (enake) bo imel 5008-Tiguan in Kodiaq imata 3 enake sedeže v drugi vrsti?
v drugi vrsti bo prav tako imel 2 posamična sedeža - bo Kodiaq to imel?

če iščeš dlako v jajcu jo boš našel pri vsam vozilu.

tukaj pa je članek o evropskem avtu leta in ne o Tiguanu. (kje je bil tako super avto v izboru?)
Treblinko
# 14.03.2017 ob 08:46
Avto in pes morata biti nemška;-)

ženka pa je lahko tudi eksotika..
izo
# 08.03.2017 ob 12:11
Avto in pes morata biti nemška;-)

na splošno glede tehnike bi glede na izkušnje z tehniko ipd rekel tako: vsa tehnična roba je več ali manj obdelana na višjme nivoju, če je produkcija/razvoj nemški/evropski ali japonski, tako ali drugače. če recimo dobimo iz azijske regije ipd pač bolj cenovne ugodne zadeve in seveda temu primerno slabšo kvaliteto (so sicer kakšne izjeme, ampak pustimo to), boste daleč najbolj nategnjeni (po domače preplačali izdelek) z recimo ameriško produkcijo oz bolj rečeno njihovomi re-brendanimi izdelki, ker itak ne delajo praktično nič sami. iz prve roke..
kučkučki
# 07.03.2017 ob 21:43
novi 5008 bo še samo pika na i
los-t
# 07.03.2017 ob 17:28
Tkole bi rekel, tisti ki še kar tmasto vztrajajo da so golf, mečka in bmw ne glede na tip najboljši avti še nikol zgleda niso sedel v novem renaultu, citroenu, alfi, hyundaiu višje klase s polno opremo, ali pa so morda v časih ax in ponniya in imajo od takrat naprej balkansko zabetonirane predsodke. 3008 je kvantna fizika za večino trenutnih nemcev...in Armani kar se tiče videza...
alex961
# 07.03.2017 ob 17:04
No ja, za psa bi že sprejel, da je lahko francoski ( buldog ), za avtomobil pa nikakor!!!!
ptujman
# 07.03.2017 ob 13:36
Sedaj imam 5008 cez 2leti pa bo zagotovo moj 3008
Luka Novak
# 07.03.2017 ob 09:59
@Krpanka

Tako agresivnih linij avtomobili še nikoli niso imeli. Sedanje oblike prav vzpodbujajo k norenju po cestah. Verjetno je tudi to odraz časa in vsesplošnega egotripa. Kje so stare luštne okrogle ritke avtomobilov?

https://www.youtube.com/watch?v=0xwc54G2
Ur8
Luka Novak
# 08.03.2017 ob 10:46
@as19

Lepo piše, ne sanjaj.

In govorimo o 3008, ne o 5008.

Ne iščem dlako v jajcu, ampak govorim o osnovnih stvareh tega razreda.

Če komu naziv "avto leta" pomeni več kot osnovne stvari, tudi OK.
Luka Novak
# 08.03.2017 ob 07:13
@los-t

Ti zgolj še nisi sedel v aktualnem Golfu, MB raz. E, BMW serija 5 itd.

3008 je kvantna fizika

LOL

.. pa niti 4x4 opcije ter cel spisek za današnji čas bolj ali manj osnovnega v tem segmentu.

Kaj vse P3008 manjka v primerjavi z npr. Tiguanom na praktičnem področju kot so posamično nastavljivi in pomični sedeži zadaj, ravno dno od podiranju zadnjih sedežev, pa ponudba motorjev do dizel 240/ bencin 220 PS,dinamično uravnavanje podvozja ter drugi deli podvozja, cel spisek asistenčnih sistemov itd pa v spodnjih povezavah.

file:///E:/tiguan-januar-2017.pdf

http://avto.over.net/wp-content/uploads/2016/10/Cenik-in-cenik-opcij-NOVI-3008_24.10.2016-1_2016.pdf

Pod črto : Peugeot je v tem razredu prehitela že Škoda (Kodiaq)

Kar danes kupcem nudi Tiguan bo P3008 nudil kvečjemu v naslednji generaciji, upam, da bo vsaj ob prenovi Peugeot odpravil tiste najbolj moteče ("stopnica" ob podiranju zadnjih sedežev, nenatančna prestavna ročica - "zračnost" kot bi šlo za star avto z pol milijona km).
ronzi
# 07.03.2017 ob 16:29
Ali pa menjava komplet na 5let,če že kilometrov ni....
ronzi
# 07.03.2017 ob 16:27
Vozim Fiat Punto Grande, po 135.000 prevoženih kilometrih, imel je večji poseg v motor (menjava jermena) pri 70.000 prevoženih kilometrov, nikjer še rjav, vseskozi na prostem pod milim nebom, pa ga ne zamenjam za nobenega vašega ''lepotca''!!!!!!!

To je sarkazem????? Ker zame je nekaj običajnega,da se na 120 tisoč km menja jermen,španeri pa vodna pumpa.....ne glede na motor.....pa na leto dni menjava olja ter oljnega filtra.......
PONOS
# 07.03.2017 ob 10:59
Top avto lep in učinkovit
pozitivc
# 07.03.2017 ob 09:46
jao, kako mi ni všeč kam gre oblikovanje avtov zadnih 5 let!!!!! sami kič!
izi07
# 07.03.2017 ob 08:33
@ yoda
Ti pa si za hece zaradi linij je manjša poraba torej je avtomobil, ki je veliko večji od svojih predhodnikov, veliko bolj obavten, višji, širši in ima večja in širša platišča tudi po tvojem mnenju bolj aerodinamičen in manj porabi!!??? Včasih so imeli avtomobili svoj namen in sicer , prevoz od točke A do točke B. Sedanji avtomobili pa so kakor da bi prišli na modno pisto. In verjemi to nima prav ničesar opraviti z manjšo porabo. Vsekakor ta na pol elektronska računala na štiri kolesa niso več niti blizu pravim avtomobilom!
Krpanka
# 07.03.2017 ob 07:49
Tako agresivnih linij avtomobili še nikoli niso imeli. Sedanje oblike prav vzpodbujajo k norenju po cestah. Verjetno je tudi to odraz časa in vsesplošnega egotripa. Kje so stare luštne okrogle ritke avtomobilov?
Bombek
# 07.03.2017 ob 07:09
In Peugeot 3008 zmaga pred vsemi pol res ne vem kako so to glasovali, da ne ločijo po kvaliteti in modelih. kaj je odličen avto. Pa če VOLVO ni boljši pol jaz res ne vem ali imam slab okus.Ali pa so glasovalci res bili pod vplivom maliganov he he..:D
smajček
# 07.03.2017 ob 08:21
Peugeot je boljški kot Mercedes E klasa.. ja right!! :D
alex961
# 07.03.2017 ob 07:46
Avto in pes morata biti nemška;-)
Peugeot
link
Vsi ne želijo voziti športnih terencev
22
20. marec 2018 ob 05:54 Peugeotov produktni direktor Laurent Blanchet je lani spomladi na avtomobilskem salonu v Ženevi potrdil načrte za limuzino segmenta D ter povedal, da se bo le-ta uvrščala med glavne igralce in ...
Več novic ...
Kazalo