Karavanski mondeo trenutno ni vojlo v hibridni izvedbi. To se bo zgodilo prihodnje leto s prenovo modela. Foto: Ford
Karavanski mondeo trenutno ni vojlo v hibridni izvedbi. To se bo zgodilo prihodnje leto s prenovo modela. Foto: Ford

Hibridni karavan, ki bo namenjen le evropskim kupcem, bo poganjal prenovljeni pogonski sklop, o katerem pa niso še izdali tehničnih lastnosti.

Ob tem proizvajalec obljublja majhno porabo in izpuste ogljikove dioksida, s katerimi bo lahko predstavljal zanimivo alternativo za dizelske modele tako za podjetja kot za zasebne uporabnike.

Z zmogljivejšo baterijo?
Novi hibrid naj bi bil opremljen z baterijo z zmogljivostjo devet kilovatnih ur, ki omogoča do 40 kilometrov vožnje le na elektriko. Sedanji hibridni mondeo je opremljen z baterijo z zmogljivostjo 1,4 kilovatne ure, ki napaja elektromotor za pomoč dvolitrskemu bencinskemu motorju z Atkinsonovim ciklom ter se polni z regeneracijo energije ob zaviranju s pomočjo drugega elektromotorja, ki deluje kot generator. Pri Fordu ob tem navajajo, da se ujame do 90 odstotkov energije, ki se sproža ob zaviranju.

Pogonski sklop sedanjega hibridnega mondea vključuje neskončnostopenjski samodejni menjalnik CVT in razvije 138 kilovatov (187 KM) moči. Poraba goriva v kombiniranem ciklu znaša 4,4 litra na 100 kilometrov, izpusti CO2 pa 101 gram na kilometer. Ob tem je mogoče na elektriko prevoziti od 1,5 do 3,2 kilometra.

Karavanski hibridni mondeo bo gotovo vključeval vso opremo, ki jo ponuja limuzinska izvedba, vključno z multimedijskim sistemom Sync 3, prilagodljive žaromete in sistem za samodejno zaviranje v sili active city stop.

Karavanski hibridni mondeo bo del Fordove strategije, s katero načrtuje v prihodnjih letih vložiti 11 milijard dolarjev v elektrifikacijo ter do leta 2022 predstaviti 16 popolnoma električnih avtomobilov ter skupaj 40 elektrificiranih modelov.