Svetovna premiera novega megana grandtoura bo na mednarodni avtomobilski razstavi 2016 v Ženevi. Foto: Renault
Svetovna premiera novega megana grandtoura bo na mednarodni avtomobilski razstavi 2016 v Ženevi. Foto: Renault

Pri Renaultu bodo na avtomobilskem salonu v Ženevi uradno predstavili karavansko različico nove generacije megana, ki se bo pri nas imenovala grandtor. K nam prihaja jeseni. Vgrajene tehnologije in motorji so identični kombilimuzinski različici.

Renault bo z novo generacijo megana grandtoura zaostril konkurenco v segmentu karavanov C segmenta, kjer bodo največji tekmeci VW golf variant, ford focus ST, peugeot 308 SW, seat leon ST ...

V Parizu so že pred uradnim razkritjem objavili prvi dve uradni fotografiji, s podatki pa so za zdaj še skopi. Predvsem glede zunanjih in notranjih mer in volumna prtljažnika. Britanski Auto Express piše, da je v zadek bolj praktičnega od za zdaj dveh predstavljenih karoserijskih izvedenk, ko so sedeži v drugi vrsti podrti, mogoče pospraviti za 1600 litrov prtljage. Francozi trdijo, da so z različnimi triki izboljšali uporabnost prtljažnega dela in da ima največjo uporabno dolžino v segmentu.

Prvič v segmentu 4control
Tako kot model s presekanim zadkom ima vgrajen sistem 4control, ki je prvikrat ponujen v kombiniranem avtomobilu segmenta C in skrbi za bolj natančno vodljivost na ovinkastih cestah in večjo gibljivost v urbanih naseljih.

Renaultov vodja oblikovanja Laurens van den Acker je v četrti generaciji megana poskrbel za velike oblikovalske spremembe, ki se nanašajo tudi na grandtour. Ta bo na prodaj tudi v atraktivni GT-različici. Pri Renaultu na zunanjosti grandtoura izpostavljajo dinamične linije, ki jih poudarjajo kromaste obrobe stranskih oken in stebrička C. Strešno linijo očrtujeta anodizirana strešna nosilca z matirano površino (na izvedenki GT temne kovinsko sive barve). Nizka drža in široka koloteka krepijo vtis stabilnosti na cesti.

Spredaj je prepoznaven svetlobni pečat v obliki zrcalno postavljenih črk C. Serija GT se ponaša z gensko zasnovo renaulta sport. To pomeni, da je prednji odbijač oblikovan agresivneje, maska ima posebno mrežo z vzorcem satja, široko spodnjo režo za zajem zraka pa na vogalih obdajata dodatni odprtini za zrak. Zadaj ima GT kromirano izpušno cev in profiliran difuzor, ki dopolnjujeta dinamično podobo.