Atraktivni stinger GT bo na voljo s pogonom na zadnjih kolesih ali na vsa štiri kolesa Foto: Kia
Atraktivni stinger GT bo na voljo s pogonom na zadnjih kolesih ali na vsa štiri kolesa Foto: Kia

Po nekaj posnetkih in počasnem odkrivanju posameznih podrobnosti je Kia končno v celoti razkrila svoj najimenitnejši in najzanimivejši model do slej. Ta se bo na trgu postavil ob bok modelom, kot so audi A4 in A5 ter BMW, serije 3 in 4, a jih s 4,83 metra dolžine in 1,87 metra širine prekaša po zunanjih merah ter z 2,9 metra dolgo medosno razdaljo obljublja tudi prostornejšo notranjost.

Vedoč, da gre za delo nekdanjega Audijevega oblikovalca, Petra Schreyerja, ne presenečajo določene podobnosti z modelom A7, kar je jasno vidno zlasti na zadku.

Na vrhu ponudbe bi-turbo V6, v Evropi tudi dizel
Na ameriškem trgu bo stinger na voljo z dvolitrskim turbobencinskim štirivaljnikom s 190 kilovati (258 KM) in 352 Nm navora ter s 3,3-litrskim bi-turbom V6, ki zmore 272 kilovatov (370 KM) in 494 Nm navora. S slednjim se izstreli od 0 do 100 km/h v 5,1 sekunde in doseže zavidljivo končno hitrost 267 km/h. Obe različici sta serijsko opremljeni s samodejnim osemstopenjskim menjalnikom, poleg pogona na zadnji kolesi pa bo na voljo tudi štirikolesni. Evropskim kupcem bo namenjen tudi dizelski stroj, o katerem pa bo več znanega na avtomobilskem salonu v Ženevi.

Večji del razvoja podvozja je potekal v Evropi z obsežnim testiranjem na slovitem dirkališču Nürburgring. Stinger GT je prva kia, opremljena s prilagodljivim vzmetenjem Dynamic Stability Damping Control in z električno podprtim volanskim mehanizmom s petimi stopnjami nastavitve.
Bogata serijska varnostna oprema med drugim vključuje sistem za zaznavanje pešcev in samodejno zaviranje v sili, sistem za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu in z multimedijsko napravo s 17,8-centimetrskim (7-palčnim) zaslonom, ki ob dotiku posreduje povratno informacijo.

Več podrobnosti bo znanih v kratkem.