Vsi modeli mercedes-benz SLR: stirling moss, 722 GT (coupe), roadster 722 S, roadster, 722 edition in SLR 300 iz leta 1955. Foto: Mercedes-Benz/McLaren
Vsi modeli mercedes-benz SLR: stirling moss, 722 GT (coupe), roadster 722 S, roadster, 722 edition in SLR 300 iz leta 1955. Foto: Mercedes-Benz/McLaren

Plod "ljubezni", začete leta 2004, med nemškim in britanskim podjetjem je bil superšportnik, ki se je "usedel" v srce marsikoga – legendarni SLR (po nemško je to kratica za Sport, Leicht, Rennsport – slovensko športni, lahek, dirkalni). Celotna modelna paleta je zavzemala dva kupeja, dva roadsterja in seveda najekskluzivnejšo različico, ki nosi ime znamenitega britanskega dirkača Stirlinga Mossa. Izmed vseh SLR-jev, ki so jih izdelali v kratki zgodovini, nosi to ime le 75 primerkov. S tem si je avtomobil priboril naziv najprestižnejšega v paleti, ki že sama po sebi velja za zelo izbrano oziroma nedosegljivo.

SLR je bil zasnovan na odličnem mercedesovem dirkalniku 300 SLR, s katerim so dirkači pobirali zmage v sredini 50 let 20. stoletja. Za njegovim volanom sta se znašla tudi dva, učenec in mentor, ki spadata med najboljše dirkače vseh časov – že omenjeni Stirling Moss in Juan Manuel Fangio.

Do 100 km/h v treh sekundah in pol
SLR je znan po svojem 5,5-litrskem V8-motorju, ki v modelih coupe in roadster razvije zavidljivih 460 kW (616KM) moči, še več pa v modelih 722 edition in stirling moss (478 kW – 641 KM). Končna hitrost zadnjega znaša 350 km/h, do "stotice" pa potrebuje 3,5 sekunde. Ob tolikšni hitrosti je za voznika priporočena čelada, saj 750.000 evrov vreden avtomobil nima ne strehe ne vetrobranskega ali stranskih stekel.

Tako Mercedes-Benz kot tudi McLaren imata za SLR-ja že vsak svojega naslednika.