Porsche je pred časom predstavil macana s štirivaljnim motorjem, manjših modelov pa ne bo razvijal. Foto: Porsche
Porsche je pred časom predstavil macana s štirivaljnim motorjem, manjših modelov pa ne bo razvijal. Foto: Porsche

Vodja prodaje pri Porscheju, Detlev von Platen, je v Los Angelesu v intervjuju zelo jasno povedal, da ne načrtujejo vstopa v nižji razred. S tem je naredil konec ugibanjem, ki so jih sprožili nekateri mediji s pisanjem o tem, da naj bi Porsche razvijal tretjega športnega terenca. Ta naj bi se tako po velikosti kot po ceni uvrstil pod macana, ki je tehnično v sorodu z audijem Q5, in je trenutno najbolje prodajan model te znamke v Evropi.

Kakovost pred količino
S strategijo, ki ne vključuje širitve v nižje razrede, želijo vodilni ohraniti identiteto znamke. Porsche namreč vsi poznamo po ekskluzivnih športnih avtomobilih. S proizvodnjo cenejših modelov ne bi nič pridobili, saj bistvo znamke ni v količini, temveč v kakovosti.
Von Platen je še dodal, da razvijajo več novih modelov, med drugim tudi električno limuzino, širitev znamke pa bo prinesla več kot zgolj nova vozila. V prihodnje se bodo bolj osredotočili na razvoj novih storitev v povezavi z avtomobilom.

Kaj lahko pričakujemo? Na primer razvoj parkirne funkcije, pri kateri bi avtomobil prepoznal parkirno mesto, voznika pripeljal do njega in zanj tudi plačal.

Zanimivo bo videti, ali se bodo Nemci te strategije v prihodnje res držali. Premiki v zadnjem času namreč kažejo, da je v avtomobilizmu vse mogoče. Pred nekaj leti smo si težko predstavljali terenskega ali dizelskega porscheja, zdaj pa je tudi to že popolnoma normalno, mar ne?