X2 kaže močen odmik od oblik, ki smo jih bili pri BMW-jevih športnih terencih vajeni do zdaj. Foto: BMW
X2 kaže močen odmik od oblik, ki smo jih bili pri BMW-jevih športnih terencih vajeni do zdaj. Foto: BMW

Konceptni športni terenec v Parizu nedvomno lovi poglede številnih obiskovalcev. Odlikujejo ga namreč zelo dinamične, predvsem pa sveže linije, ki jih pri BMW-jevih športnih terencih do zdaj nismo bili vajeni. Te ohranjajo veliki ledvički, a prinašajo ostreje prirezane žaromete, velike odprtine za dovod zraka motorju ter zelo nizko strešno linijo. Kot se za koncepte spodobi, pa je pariški tudi obut v velika, kar 21-palčna kolesa.

A ob tem ne gre pozabiti, da bo serijski model zasnovan na modelu X1, kar pomeni, da si bo z njim delil večino tehničnih lastnosti, vključno s pogonom na sprednji kolesi pri osnovnih izvedbah oziroma štirikolesnim pogonom pri zmogljivejših različicah. Gotovo pa lahko pri serijski izvedbi pričakujemo tudi precej bolj zadržano obliko.

Tudi v izvedbi M performance
Ob poznani paleti tri- in štirivaljnih bencinskih in dizelskih strojev bi bila lahko na voljo tudi nekoliko zmogljivejša različica M performance, katere dvolitrski turbobencinar bi lahko razvil okoli 220 kilovatov (300 KM). Prav tako pa ni izključena uvedba priključnega hibrida s kombinacijo bencinskega in električnega motorja.

X2 bo pripravljen na prodajo čez poldrugo leto, premiero bo tako najverjetneje doživel na avtomobilskem salonu v Ženevi leta 2018.