Cene za model SLC bodo znane v sredini januarja 2016, pri nas bo na prodaj od aprila 2016. Foto: Mercedes-Benz
Cene za model SLC bodo znane v sredini januarja 2016, pri nas bo na prodaj od aprila 2016. Foto: Mercedes-Benz

Pri Mercedes-Benzu leto polno novosti končujejo s prenovljenim dvosedežnim roadsterjem, ki so mu spremenili tudi ime. SLK se po novi definiciji poimenovanja vozil z zvezdo v nosu imenuje SLC.
Marca 2016, 20 let po rojstvu segmenta kompaktnih roadsterjev z jekleno dvižno streho bo Mercedes-Benz v začetku januarja na avtomobilskem salonu v Detroitu predstavil novo ime v svoji paleti vozil – SLC. Gre za naslednika modela SLK, ki so ga Nemci tržili zelo uspešno in od leta 1996 naprej prodali preko 670.000 primerkov.
Sprememba imena prinaša večjo povezanost z razredom C, tudi kar zadeva nove tehnologije: sistem, ki voznika opozarja na možnost naleta in je sposoben sam zavirati, če tega ne stori voznik, sistem za prepoznavanje in opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, s pomočjo kamere prepoznava prometne znake, dobil je pomoč pri parkiranju, vključno s kamero za pomoč pri vzvratni vožnji.
Premikanje pomične strehe do hitrosti 40 km/h
Vizualno, bolj dinamično, podobo dopolnjujejo nova, standardna, maska hladilnika v podobi diamantne zračne reže in opcijski inteligentni LED-žarometi, športnost poudarjata velika zaključka izpušnih cevi na zadku, ki je dobil nov odbijač in nove LED-žaromete z novo grafično podobo. Prenovljena je potovalna kabina, vključno z zabavno-informacijskim sistemom z večjim visokoločljivostnim zaslonom velikosti 7-palcev in z novim volanom. Novi so dodatki iz ogljikovih vlaken in aluminijasti okrasni elementi. Trdo pomično streho je mogoče postaviti in zložiti med vožnjo do hitrosti 40 km/h.
Namesto V8- zdaj V6-motor
Najpomembnejše novosti so povezane z motorno paleto. Nov vstopni model je SLC 180 z 1,6-litrskim štirivaljnim bencinskim motorjem, ki pri 5.300 vrtljajih v minuti proizvede 115 kilovatov moči in 250 Nm navora. Pospešek od 0 do 100 km/h je 7,9 sekunde, najvišja hitrost je 226 km/h.
SLK 55 AMG so zamenjali z SLC 43 AMG, ki ima namesto 5,5-litrskega atmosferskega V8-motorja z 310 kilovati moči pod motornim pokrovom 3,0-litrski bi-turbo V6-motor z 270 kilovati moči in 520 Nm navora ali 19 Nm več navora kot V8-motor. Menjalnik je 9G-tronic samodejni devetstopenjski, ki zamenjuje dosedanji samodejni sedemstopenjski menjalnik. Mercedes SLC 43 AMG je za 0,1 počasnejši od predhodnika - za pospešek od 0 do 100 km/h je potrebnih 4,7 sekunde, najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h. Kupci lahko doplačajo za prilagodljivo športno podvozje (AMG ride control).
Poleg omenjenih dveh modelov bosta na izbiro še dva bencinska, štirivaljna dvolitrska motorja, SLC 200 s 135 kilovati moči in 300 Nm navora oziroma SLC 300 s 180 kilovati moči in 370 Nm navora. Edini dizelski model je SLC 250d z dvolitrskim štirivaljnim motorjem s 150 kilovati moči in 500 Nm navora.