Zmogljivejša različica GT S se od standardne GT spredaj razlikuje po črni obrobi spodnjega dela maske in GT S oznaki na zadku. Foto: Mercedes-Benz
Zmogljivejša različica GT S se od standardne GT spredaj razlikuje po črni obrobi spodnjega dela maske in GT S oznaki na zadku. Foto: Mercedes-Benz

Pri Mercedesu na avtosalonu v Parizu stavijo na nov model GT AMG, ki ga odlikujeta velika moč in elegantna zunanjost.
GT AMG meri na konkurente, kot sta porsche 911 turbo in jaguar F-Type R. Razlogov za optimizem v Stuttgartu je več. Prvi je povsem nov osemvaljni biturbomotor, ki nima več 6,2 litra prostornine, kot atmosferski motor v modelu SLS, pač pa so njegovo kapaciteto zmanjšali na 4,0 litra. Agregat zadovoljuje standardom Euro 6.
Standardni model GT zmore na zadnji par koles prenesti 340 kilovatov moči (462 KM), v zmogljivejši različici GT S pa 375 kilovatov moči (510 KM). Prevedeno v inženirski jezik to ob masi 1.570 kilogramov pomeni 3,3 kilograma na konjsko moč, kar pripomore k zavidljivemu pospešku, ki od 0 do 100 km/h znaša 3,8 sekunde in v primeru GT S najvišjo hitrost 310 km/h. Za prenos moči na kolesa skrbi dvosklopčni sedemstopenjski samodejni menjalnik. Normirana poraba je 9,3 litra na 100 kilometrov.
Potniški prostor vključuje tradicionalno AMG-konzolo z dvema vrstama stikal in novi touchapad, ki smo ga spoznali v razredu C. Nekaj gumbov so namestili celo na strop. Z njimi voznik aktivira gretje sedežev, prilagodljiv spojler in osvetlitev. Posebnost je osem gumbov na osrednjem tunelu, ki spominjajo na osem valjev v formaciji V. Sedeža sta le dva, prtljažni prostor meri 350 litrov. Pri Mercedesu pravijo, da povsem dovolj, da vanj pospravimo dva kompleta palic za golf.
Za dodatne užitke v vožnji skrbi prilagodljivo športno podvozje s posebnim programom za dirkališče. Zadnjemu kolesnemu paru so namenili aluminijasto dvojno vpetje, pri različici GT je mehanska elektronska zapora zadnjega diferenciala.